Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har skaffet meg en Bmw 318i a, og skal montere opp anlegg, men jeg har støtt på det problemet at jeg ikke finnet ut den enkleste måten å trekke plusskabelen igjennom veggen på motorrommet. Jeg fant en vei igjennom under petalen, men da dette ikke er den mest praktiske stedet å trekke den lurer jeg på om det er en enklere vei inn, batteriet er på venstre side så håper det er en vei inn der. (venste fra fronten, motsatt side av førerplassen). Jeg kan godt drille også men vil helst slippe dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut med batteriet, så er det ei gjennomføring du banker ut.

men søk, det ligger sikkert 150 tråder rundt dette emnet på google.

søker som bare det jeg, men er ikke sikker på hva jeg skal skrive egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E36 har hull til kabelstrakk helt fra motorrommet og bak til baggasjen sinden det finnes utgaver av E36 det batteriet sitter orginalt baki...

det er hull med gummupakning rundt både i motorrommet: høyere side, hull under teppene og bjelkere hele veier for å trekke opp kabler der... baksete ryggen på din sedan er det også hull med gummi pakning...

du må bare ut med hanskerommet, sete på ene siden, baksetene også tar du opp gulvteppe... så er det bare å tre alt igjennom hullene som er der...

enkelt å greit, bare en del demontering først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har søkt litt på nettet, å har funnet ut at det skal være ett sted under matta under hanskerommet, jeg har funnet det, men er ikke sikker på hvordan jeg skal få ut hullet, eller hvor det fører hen. Noen som vet, la med 2 bilder, den ene "store" regner jeg med at det er for den går rett ut mot motoren, men vet ikke hvor, og den lille vet jeg ikke hva er, kan noen forklare?

post-80811-0-40364700-1393172183_thumb.j

post-80811-0-33105700-1393172188_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...