RF91 Skrevet Desember 11, 2015 Share Skrevet Desember 11, 2015 Kjekt å høyra at du skal begynna på bilen igjen :)Trur eg har skreve da før, men eg hugsa fortsatt denna bilen frå sikkert 10-12 år tilbake då min tidligare svoger hadde den. Likte den veldig godt då, og mtp arbeidet som blir lagt ned i den no so trur eg ikkje den blir særlig dårligare når den e ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Så arti da! ja blir ikke ferdig før alt er perfekt, kan ta så lang tid det vare vil men vil ikke slurve med arbeidet på denna Sent from my iPhone using Tapatalk RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Tøft prosjekt. følger med videre her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 følger! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Har det skjedd nåke her i gården? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet November 1, 2019 Forfatter Share Skrevet November 1, 2019 Kan skrive at det har ikke skjedd stort masse siden det året jeg kjøpte den, andre prosjekter har fanget min interesse og ikke minst så har selve livet skjedd Men har nå kvittet meg med det meste av andre prosjekter for å få satt fokus på denne igjen, den har stått fint til lagring de siste årene og har holdt seg godt. Så er 2020 året den skal komme på veien igjen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå