olebrumm Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 SOLGT! Selger mine 3 delte 21" DPE S20 felger. Felgene er i matt tekstur gunmetal finish og polert step lip utførelse. De er spesialbestilt for å passe BMW F10/11 og er 9 x 21" og 10,5 x 21" DPE oppgir ikke innpress men som dere ser av bildene er de veldig bra tilpasset F10. Alle felgene er i veldig god stand, men den ene felgen må det byttes inner "barrel" på da denne har fått set et slag. Ny koster 275$ fra DPE Pris 12 000,- eller bud (ny pris ca 6500$ + frakt og MVA) (bor i Bergen) Alle bilder er av de aktuelle felgene Har også fått tilbud fra DPE til å få felgene overhalt i ny børstet finish (1000$) se siste bilde Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhaage Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 ET30 går jeg ut i fra? Har du mulighet til å dobbeltsjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 ET30 går jeg ut i fra? Har du mulighet til å dobbeltsjekke? Hei ja:) Da DPE ikke oppgir ET er det ikke så enkelt å finne ut av, men er ganske sikker på at foran er det et sted mellom 25-27 og 38-40 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhaage Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Det står ingen ting på innsiden av felgene heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Det står ingen ting på innsiden av felgene heller? Gjør nok ikke det, hvert sett blir spesialtilpasset og det eneste man kan velge er moderat eller aggressiv innpress. Men jeg har også ett sett med BC forged 21" felger med 25 og 38 i innpress og de ser veldig lik ut på bilen så ganske sikker på at det ligger i det området:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Det er grusomt enkelt å finne ut av. Siden du vet bredden av felgene dine, legger du de med baksiden på en 100% rett flate. En linial eller noe legger du an mot senter, så måler du lengde fra senter mot flaten. Da er det enkelt å finne ut hva et blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Supert da skal jeg måle de i morgen, men ganske sikker på det vil havne et sted mellom det anslåtte innpresset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 følger det med dekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 følger det med dekk?? Nei, det er ikke med dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Solgt? Om ikke PM Meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Dette var billig:O? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Her er bilder av den skadde innerfelgen. Det er to skader helt i ytterkant av innerfelgen. Men som skrevet i første post er dette 3 delte felger, så her trenger man bare en ny innerfelg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå