Joachim S Hamar Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Haff. Da har det gått et hjullager så må få bytta det å. Noen som veit om det er mye arbeid forran på disse? De jeg kjøpte leppa av ba om bilde av bilen med leppa, å når de såg bilde jeg sendte av den ville de bruke bilde for og reklamere for leppa. Morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Pen bil med gjennomførte modifisere!. Likte veldig leppa på front fangeren, hvor har du fått tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Bestilte gjennom et firma jeg fant på ebay. Husker ikke hva firmaet het å nå har de fjerna leppa derifra, men skal se on jeg finner de igjen. Har eposten dems om du vil ha den vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Ja takk, hadde vært fint med info passer jo perfekt på bilen. Har selv en e91 datx 2010 mod som jeg tenkte å skifte til m3 front, men ble jo helt vanvittig dyrt, så da tar jeg heller å bestiller samme leppe om du har info. Bruk du spacere på felgene dine eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Ja gjør det er så høy et på de. Å forran går de ikke klar for coilovera om jeg ikke har det. Blir 15mm å 12 mm spacere på nye felga å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Hehe skjønner. Så en bmw e91 med 235 bredde forran og 265 bak, passa veldig bra til bilen, vurderer å bestille samme til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Skal du ha felga ut til hjulbua å lav bil, burde du vertfall ha noe smalere jeg har jo 225/35/19 på 9,5" forran på min nå. Å om jeg svinger et kvart kast på rattet så fjører det tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Hehe ja det kan jeg tenke meg, men har x drive og ønsker ikke å ha lav bil selv om det ser bra ut. Skal kunne bruke bilen på fjell og vinterføre. Har allerede fått testa den på fjellet og er veldig fornøyd med x drive og høyden på bilen. Derfor må jeg prøve å finne noe råe felger som passer bilen bra i tilleg, uten spacere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Ser den da må heve min bittelitt jeg å da ferden tar oppunder alle stan på de dårlig veiene oppi her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Huff det er så kjipt. Hadde samme problemer tidligere ned min e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Blir vare en halv cm da Mariola reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasTA Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Sjå der, fin bil du har! Har kvit e90 lci sjøl med akkurat sammen lippen som du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Takk. Tøft, bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasTA Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Ser du har litt finere høyde på din, men her er ivertfall min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Den var pen. Guud jeg har lyst på takluke på min var da ikke så værst høyde på din heller da. Min var ca det samme før. Å da var det umulig å få den til å subbe ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå