ThomasTA Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Helt ok høyde, får være sann som den er slik at den kan brukes vanlig, og slippe å tenke på at den subber eller tar nedi som du sier, men er mye finere når en får den høyden du har Takluke er veldig gøy å ha Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Haha halv cm funker det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Da går det litt bedre opp bakken heime vertfall. Vis jeg kjører riktig opp så er det 1mm før det tar oppunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Cola boksen sto i vegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Da er det bestemt at bilen skal poleres den 23. Så kommer vel en oppdatering da. Har fått noen av delene men ikke alle enda. De siste kommer den 20 år har oppkjøring den 19. Så får bare kjøre uten spacere å greier imens. Så den helga etter jeg forhåpentligvis har lappen og bilen skal poleres skal jeg ha prøveskilt på e30 så jeg har noe å kjøre med. Så har derfor kasta sammen igjen den å montert en m tech 1 vinge. Kommer en større update den helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Ser du har litt finere høyde på din, men her er ivertfall min De felgene satt sykt bra på bilen! Hva slags felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Mangler spacere bak. bmwgreg90 og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 rå bil de felgene slår nesten aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 rå bil de felgene slår nesten aldri feil takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Noen som er interessert i å kjøpe denne? Sikler litt på f30 om dagen. Bra utstyrt bil som såsi ikke er ikke er vinterkjørt. Kan selges med vmr felga eller 3sdm. Har fått på studs å lugs rundt hele nå, å bilen står på polering nå. Ring meg på 97132685 for pris å mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Nå finner jeg sikkert info i tråden her men kan du skrive en liten "infotekst" om bilen? Ligger den på finn.no? Vurderer bytte til billigere bil. Edit: never mind fant det lett i første post. Har du fortsattt de gamle felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Ja de gamle felgene har jeg enda. Om du har spm send meg mld på 97132685 da jeg er i Spania å er fryktelig dyrt å bruke mobil data her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 hvor kjøpte du leppen? og hva betalte du eventuelt? frakt osv har funne noen på ebay... men ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 hvor kjøpte du leppen? og hva betalte du eventuelt? frakt osv har funne noen på ebay... men ja er fra ebay. Husker ikke helt hva den kom på men var rundt 2500-3000. Overraskende bra passform, men kvaliteten på carbonen kunne gjerne vert litt bedre MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå