Gå til innhold

Noen som skal ha Toyo R888 eller R1R til sommern?

Tare Jansen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Er så forbanna dyrt med dekk her til lands så tenkte å sjekke interessen for felles bestilling av toyo dekk fra statene.

Har mailet en haug med forhandlere alt, å kommet frem til at minst 50dekk bør bestilles for å få en bra rabatt. 

Litt usikker på endelige priser enda, men kan se ut til at f.eks dekk med dim 225/45-17 (R888) kan komme på litt over tusenlappen. Så meld gjerne deres interesse i kommentarfeltet, med antall dekk, type og dim. så skal jeg se om det kan bli lønnsomt for flere av oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel 2 stk i BMW klubben for ganske mange år siden som hadde en slik bestilling. I hovedsak da på Falken Azenis. Ble vel såpass mange som ville være med at det ble tatt inn en full 8 fot? kontainer :-)

Kjører fortsatt på de dekka om sommeren på godbilen  8-[

Hvor i Norge lander forsendelsen?

Er interessert i 2tk 225/40-18 og 2stk 255/35-18 - R1R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forundret om det er nesten 10 år siden  :stupid: 

Så uansett har vel konkurransen og tilbudene blitt skiftet såpass innenfor bransjen siden den gang at det ikke er så interessant vil jeg tro.

Husker ikke hvem som hadde med det, bare at det var en av de profilerte i klubben. Er sikkert flere her inne som var med på samme bestillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kun tre melder innteresse i løpet av 4 dager så vlle vi ikke nådd 50 dekk før sommern;) Men er bare å melde intersesse så sier jeg ifra om jeg finner noe det går ann å spare penger på, så kan vi selvfølgelig også bestille sammen da det er best pga pris på shipping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skårholen, jeg så for meg å bestille ganske raskt pga noen ting som hadde ganget oss alle på en positiv måte, men ser at det ikke er nok interesserte på så kort tid.

Men her er litt Copy paste kun til deg:

"Men skal sende de som har meldt sin interesse en pm så fort jeg jeg finner ut hvor det er billigst å bestille fra, også om det blir billigere med tanke på frakt om vi bestiller sammen.."

"Men er bare å melde interesse så sier jeg ifra om jeg finner noe det går ann å spare penger på, så kan vi selvfølgelig også bestille sammen da det er best pga pris på shipping."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...