Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, 10-14k såvidt jeg har fått med meg.

Nei, da må du ha M3-kasse, mellomaksling og bakstilling. Ingenting passer overens. Vurderte det selv en stund da M3-kasse går rett på min.

Skrevet

Kan ikke flytte over fra M3 nei. Må skifte hele bakstilling med mellomaksling og girkasse. Evt få sveist framdelen fra din aksling sammen med bakdelen fra en M3. Mye styr, dyrt og ikke verdt det med mindre du kjører med mye gamp.

Trenger du virkelig diff-brems på din 320? Jeg trengte ikke på min 330ci med kompressor og 325hk/430nm

Skrevet

Kan ikke flytte over fra M3 nei. Må skifte hele bakstilling med mellomaksling og girkasse. Evt få sveist framdelen fra din aksling sammen med bakdelen fra en M3. Mye styr, dyrt og ikke verdt det med mindre du kjører med mye gamp.

Trenger du virkelig diff-brems på din 320? Jeg trengte ikke på min 330ci med kompressor og 325hk/430nm

det er vel ikke sikkert han skal ha det pga effekt da, men kansje han bor et sted med mye dårligeveier med bakker osv .

Skrevet

Da fungerer antispinnsystemet mer en bra nok, og skaper en "diff-brems" ved å bremse hjulet som spinner :)

ja da skjønner ikke jeg heller hvorfor man gidder og bytte på en vanlig bruksbil

Skrevet

Dette blir bruksbil ja, men kjører vel en del uten antispinn, og da er det meget greit å ikke kjøre 1hjulstrekker på vinterføre. Om det var bare å kjøpe selve diffen å flytte over, så ville jeg gjordt det tvært. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...