BMWE39turbo Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Har k-sport coilovere på bilen akkurat nå. Skal montere supersport black evolution slik at eg får det i vognkort. Kan eg bruke tårnlagrene som sitter på k-sport settet? Leste etlant om at k-sport ikkje har tårnlager fremme(?) men er slik camberjustering der, så kan eg bruke disse på nytt sett? eller må eg kjøpe nye orginale tårnlager? Litt rotete, men håper noken forstår, takk!
hsd Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Etter loven skal de være tüv godkjente, noe K-sport ikke er. Det er derimot kjent at vegvesenet sitt forhold til sitt eget regelverk er rimelig diffust og forskjell fra sted til sted. Jeg hadde ivertfall sandblåst de og lakka de sorte elns.
BMWE39turbo Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Skrevet Februar 19, 2014 Men de vil passe over på et annet coiloversett med andre ord? Mener sist gang eg fikk godkjent et senkesett, sjekket de ikkje i panseret (tårnlagrene) men sikkert ikkje dumt å lakkere de. Takk for svar! :
hsd Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Men de vil passe over på et annet coiloversett med andre ord? Mener sist gang eg fikk godkjent et senkesett, sjekket de ikkje i panseret (tårnlagrene) men sikkert ikkje dumt å lakkere de. Takk for svar! : Følger med noen hylser, så er det bare å dreie de opp i dreibenk slik at de passer. Har du coilovers ser man de nedenifra, og di fleste opner panseret for å sjekke at rammenumeret stemmer med vognkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå