2fast4u Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Her ser du tall og kobinasjonen som fyller hele greia.. Det forige bildet hadde bare F er ser jeg. Det er bare nederst det er f er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Må jeg bruke den BMW Scanner 2.0.1 for å bruke Bmw DASH? Prøvde meg med bmw scanner 1.4.0 men får ikke kontakt.. Laster og ned versjon 1.4.0 men der kommer det bare "Connection error with IDE" så kommer "Connection error with EWS." Fikk og Hardware not ready opp. Står at jeg har kontakt med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Må jeg bruke den BMW Scanner 2.0.1 for å bruke Bmw DASH? Prøvde meg med bmw scanner 1.4.0 men får ikke kontakt.. Laster og ned versjon 1.4.0 men der kommer det bare "Connection error with IDE" så kommer "Connection error with EWS." Fikk og Hardware not ready opp. Står at jeg har kontakt med bilen.. Ja. 1.4.0 fungerer ikke på E60++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Ahhhhaaaa, da vet jeg det. Ble en time med banning og steking i bilen ista... Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Her ser du tall og kobinasjonen som fyller hele greia.. Det forige bildet hadde bare F er ser jeg. Det er bare nederst det er f er... Reare greier men på bildet ditt står det "search, pleace wait" har du ventet til den er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Se det nye bildet heg har lagt ut. Jeg har ventet til den er ferdig å søke ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Vet ikke om dette blir riktig tråd men prøver Har kobla opp xenon i grøftelysa på min e61, å dem virker fint fram til jeg starter bilen å venter en 3-4 sek så kutter dem å en feilkode kommer opp. Regner med at det er feilkoden som gjør dette. Men hvis man får koda vekk den pære sjekken på dem vil det fungere da tru eller er det bare at feilkoden ikke kommer opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Det er riktig. Fo å montere xenon på E60/61så må man ha canbusdreper forankoblet for at det i heletatt skal tenne. Det trenger man ikke vist man har digitalt xenonkit eller kodet vekk pæresjekken. Men xenon???? det er jo så 2007. Stygt, ulovlig og blendene. Kjør LED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Hehe. Led er jo som en lommelykt Fikk det til en billig penge så da var det bare å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Da har du ikke sjekket LED tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Hehe nei har ikke det har ikke akkurat sjekket ut så mye på det feltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Har du fortsatt noen forslag hva mitt problem kan være? Kjedelig at jeg aldri skal få bort denne pæresjekken.....:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Har du fortsatt noen forslag hva mitt problem kan være? Kjedelig at jeg aldri skal få bort denne pæresjekken.....:/ Ikke akkurat nå, men jeg må koble til selv og se om jeg klarer å få opp det bildet du har fått opp. Kommer tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Vært fint om du har sjekket dette:) haster litt shø) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Har du prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå