BMWE39turbo Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Handlet meg ny bil forrige helg, en e39 535ia i helt OK stand, litt smårust er det, vanos må muligens også overhales.Men grei bil med OK utstyrt, ikkje like fin som 520d-en, men kjøpte denne mest for motoren, ville ha V8! og for en lyyd!!lånte et bilde fra forrige eier: Planer for bilen:-Fikse div småting (tanksensor, pixelfeil, strammehjul, lmm, nytt luftfilter osv) -Facelift baklykter -Rustfri bakpotte i 2x80mm -Nye coilovere med tuv papir -Valse skjermene og sette på varrstoen hjula mine 19x11 og 9,5x19 sammen med 15mm og 5mm spacere, skal bli LAV og BREI.- Flushe automatkassa og overhale vanos- Skikkelig rubbings og polering til sommerenAlt er bestilt så sitter berre å venter, kjedlig!Er masse annet eg kan smelle på for å gjere den enda råere, men skal kun ha en halveis kul cruiser i sommer så selges den sikkert til høsten igjen, så blir ikkje brukt like mykje penger på denne som på 520d-en, men trur denne skal bli helt grei likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Ser ut som en flott bil riktige planer også, men facelift frontlykter er også ett must når du skal ha bak (uansett egentlig) Sleng ut mer bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 tenker det blir frontlykter også, da det ser litt loko ut med preface framme og facelift bak.. gjerne eg bestiller noken når alt annet er ferdig, skal vere ferdig med alt til påske. Skal få på plass flere bilder når eg har fått begynt litt montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Dette er en god bil! Kjørt denne litt Gammle Sondre sin, men du får ikke stikke av med tårnlagerene på K-Sporten!!!!! for di coiloversa har jeg kjøpt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 hehe ja di går av denne helga sålenge tårnlagrene kommer. Om eg får montert denne helga blir det å valse skjermene neste uke så skal sommarhjula på, lav og brei! kommer bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Flotte planer, snakka akkurat med Sondre, han savner lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Blir nice med oppgraderingene:) Følger spent med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå