Gå til innhold

BMW E39 M5 (estorilblue) Detailing

jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig bil du har. Hatt mye M bil før også du? Hvordan syns du det er med en eldre E39 kontra e92 feks? Jeg har selv kun kjørt en org E39 M5 aldri noe annet nyere

Takk. Jeg må ærlig talt innrømme at jeg er mer begeistret for E39 kontra E92. Dette har ingenting med de to bilene sammenlignet opp mot hverandre mtp prestanda, kjøreegenskaper, etc, men rett og slett hovedfokus på "bil for penga".

E39 M5 er for meg, kanskje den beste bilen jeg har hatt.

Den mangler selvsagt komfortable duppedingser som Webasto, softclose, ryggekamera, og annet utstyr man setter pris på i en "luksusbil", men på en annen side så har denne brutalt lydbilde. Den har fantastiske kjøreegenskaper og samtidig et snev av komfort. (Nå er min senket, så sportsfølelsen er enda mer tilstede og komforten er ikke langt unna fraværende (les: på veiene vi har her i Hedmark).

Og sist, men ikke minst - Det avgjørende for meg - Denne har også en "fornuftig pris". Du får en original E39 M5 for ca 270-370k og hva annet kan by på mer i den prisklassen? - ikke mye!

Tilbake til spm. ditt, så er det ikke stor forskjell å kjøre rett fram på motorvei mellom E46 og E39 ///M, men i en E92-M derimot merker du fort at det er skjedd mye i utviklingen de siste årene. E92 mener jeg er en bedre bil på de aller fleste områder, men den koster også vesentlig mer..

Nå skal jeg straks ut i butikken og gjett om jeg gleder meg til å starte opp "åtteren". Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Denne snusa jeg på flere ganger...den lå jo til en veldig god pris og veldig lenge..!

Hyggelig at den har kommet til en eier som jeg antar kommer til å ta skikkelig godt vare på den :-)

Har selv hatt E39 M5 og det er skikkelig flotte biler selv om de begynner å dra på årene nå :-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...