fuel2go Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Hei! Tenkte og vise min førstebil, BMW E46 320CI 2000 mod. PS: Felgene ble bare prøvd av min bror:) Fremtidige planer: Nye felger M Fanger Csl Bakluke Navi M-Ratt Sportseter foran Ny eksos Led baklykter Muligens facelift Senkesett Ting gjort: Angel Eyes Led belysning i bilen Led i instrumentpanel Led ved skiltlys Lakkert grill i svart. Ettersom jeg er en ivrig hobby film og fotograf, så følg med! Kommer video og bilder nærmere sommer! Hva syntes dere? PS: Vet motorlampa lyser, er fiksa nå Kjellsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Flott bil blir nok bra med planene dine, få den litt nedpå nå så gjør det mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Gratulerer Fint med hvite instrumenter, men er det ikke slitsomt/skarpt i mørket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Flott bil blir nok bra med planene dine, få den litt nedpå nå så gjør det mye. Blir nok veldig bra det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Gratulerer Fint med hvite instrumenter, men er det ikke slitsomt/skarpt i mørket? Takk! Personlig syntes ikke jeg det. Med tanke på at nyere Bmw'er (spesielt Audi) bruker hvitt lys i dashen. Syntes også det ga en mye nyere "look" inne i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Det kan jo dimmes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Det kan jo dimmes Det kan jo dimmes Ja, det glemte jeg og nevne. På bildet er det også på full styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Sant nok. Er det sånne SMD fra ebay? Byttet du selv? Lurte på å gjøre det, etter pitstop gjorde det i sitt M5 bygg her inne, men virket som mye styr. Hvertfall i alle knappene, utenom speedo. Samme greiene som E36, at man bare vrir de ut og tar nye i, eller må det loddes på plass? Mye spørsmål her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Sant nok. Er det sånne SMD fra ebay? Byttet du selv? Lurte på å gjøre det, etter pitstop gjorde det i sitt M5 bygg her inne, men virket som mye styr. Hvertfall i alle knappene, utenom speedo. Samme greiene som E36, at man bare vrir de ut og tar nye i, eller må det loddes på plass? Mye spørsmål her. Ja, er små led pærer som må byttes ut. Er litt styr ja, speedometer på demonteres helt og det må loddes av og på nye led pærer, som er mikroskopiske. Er ikke bare og lodde de rett på da det er et lite mønster de må sitte i. Nå har jeg vært så heldig og fått min far som er elektroingeniør og har ganske god peiling på slike ting. Om du er intressert så tar han på seg jobber som dette, kontakt meg gjerne på PM for mer info:) Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentiBoy Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå