R Andersen Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Jeg fant en 500 ml på Ebay til ca. 110,-. Det var en som var claner og vannavvisende, og som du nevner, så bør vel den vare en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Da bestilte jeg en flaske, og det ble 111.61 med frakt, så får vi satse på at den gjør jobben. Har brukt den til Biltema tidligere, og den har fungert veldig bra, men de har byttet til en annen type og den er ikke i nærheten så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Var ikke gærent:) nydelig å slippe og bruke viskere når det regner! R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Må nesten bestille en sånn jeg og da.. Er fornøyd med biltema sin så blir vell ikke skuffet akuratt med den på ebay etter lesingen her å betrakte Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 http://www.ebay.com/itm/Rain-X-Original-Glass-Windshield-Treatment-6x-7oz-42oz-Plus-FREE-Shop-Towel-/221296515968?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item33864cdb80&vxp=mtr Fellesbestilling? Sikkert mange som vil ha AlexZandero reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 http://www.ebay.com/itm/Rain-X-Original-Glass-Windshield-Treatment-6x-7oz-42oz-Plus-FREE-Shop-Towel-/221296515968?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item33864cdb80&vxp=mtr Fellesbestilling? Sikkert mange som vil ha Billig! Hva med å kjøpe og introdusere herligheten for venner og familie? Viktig å ta en gjenomgang over hvordan man fører på dette her også siden mange gjør det tungvint for seg selv. Jeg gjør følgende: Tar noen dråper på en microfiber. Går så på med sirkebevegelse tett i tett til jeg ser jeg har tatt hele ruten. Går rundt hele bilen på alle ruter. "Fyller på" kluten etter hver rute for å være sikker på at det blir lagt skikkelig på. Når dette har stått i noen minutter går jeg over med en fuktig microfiber for så å tørke over med en tørr microfiber. Gjør hele denne prosessen rute for rute. Da blir glasset speilblankt og man slipper å å stå knote og skrubbe i evigheter for å få bort skjoldene Fuktig microfiber først er altså trikset. Sikkert mange som vet, men kan være verdt å nevne for noen kanskje. R Andersen, Haug, AlexZandero og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Brukte papir jeg men i samme rekkefølgen så deg, funket det også Var vell mest for at klutene var til vask. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå