APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Bytt batteri og gjør dette http://www.meeknet.co.uk/e38/Key_Program.htm Er vel CR2025 i nøkkelen. Du kan jo også bestille ny gummi, den byttet jeg på min for 3-4 uker siden http://www.ebay.com/itm/Two-Replacement-Remote-Key-Buttons-3-Button-Pad-Fits-BMW-/261201404201?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cd0d12129&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Thanks! Har du link til batteri også? Bestiller dette nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Får opp feilmelding i dashen om du bruker en nøkkel med dårlig batteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Hmm, det har jeg ikke fått.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 ikke jeg heller. bytt batteri og kode den. har nøkkel blitt våt forresten? når jeg kjøpte min e38 var nøkkel havnet i vannet, så kretskortet måtte byttes. heldigvis hadde jeg nøkkel fra min kondemnerte e38 liggendes med kretskort i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Det vet jeg ikke, kjøpte bilen på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 fin bil Følger med hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Ja, nøkkelen kan jo også være vannskadd da. Batteri har du på Clas Ohlson om du allikvel skulle dit Må bare se hvordan det er i nøkkelen, er ikke 2025 da det er to små om jeg husker rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 men må jeg kode da? har bare en nøkkel jeg.... sånn ser nøkkelen ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Oida, blir bra mye bedre med ny gummi da. Må vel gjennomføre det jeg linket om batteriet er ute i 1min tror jeg Men det er bare sentrallåsen etc D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Jeg testa nøkkelen igjen istad, klarte å få den til å låse opp bilen en gang! (fjernstyrt) vil det si at det holder å bytte batteri og knapper? APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Bytte batteri og knapper ja, ta en tynn flat skrutrekker, vipp av lokket bak, hiv ut de gamle, inn med de nye(CR2025(tror jeg det er) fra Clas Ohlsson feks.) innen 30 sekunder. Så er man good to go Ny nøkkel kan du bestille hos GS, koster 1,5 lapp, du bør ha en ekstra nøkkel.. Husk vognkort ved bestilling.. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 thank you mister ! Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Hvis du får tak i tilsvarende nøkkel er det nok ikke vanskeligere enn å flytte over alt fra gamle til ny nøkkel, hovedkortet og chippen hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Hvis du får tak i tilsvarende nøkkel er det nok ikke vanskeligere enn å flytte over alt fra gamle til ny nøkkel, hovedkortet og chippen Ettersom han klarte å låse opp bilen med nøkkelen han har, så antar jeg lite strøm eller slitte knapper, å prøve med nytt batteri er både billig og enkelt. Funker ikke dette bør man gå videre. Å få tak i tilsvarende nøkkelemne? Det må bestilles, og da får du komplett nøkkel(har bare en nøkkel fra før også). Jeg hadde bestilt en helt ny nøkkel, jeg mener at det er verdt det , og byttet batteri og knapper på den andre. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå