Gå til innhold

Hermanoo`s E38 728 iA - Selges!

Anbefalte innlegg

Bytt batteri og gjør dette :)

http://www.meeknet.co.uk/e38/Key_Program.htm

Er vel CR2025 i nøkkelen. Du kan jo også bestille ny gummi, den byttet jeg på min for 3-4 uker siden :)

http://www.ebay.com/itm/Two-Replacement-Remote-Key-Buttons-3-Button-Pad-Fits-BMW-/261201404201?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cd0d12129&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke jeg heller. bytt batteri og kode den.

har nøkkel blitt våt forresten?

når jeg kjøpte min e38 var nøkkel havnet i vannet, så kretskortet måtte byttes.

heldigvis hadde jeg nøkkel fra min kondemnerte e38 liggendes med kretskort i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nøkkelen kan jo også være vannskadd da. Batteri har du på Clas Ohlson om du allikvel skulle dit :P Må bare se hvordan det er i nøkkelen, er ikke 2025 da det er to små om jeg husker rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte batteri og knapper ja, ta en tynn flat skrutrekker, vipp av lokket bak, hiv ut de gamle, inn med de nye(CR2025(tror jeg det er) fra Clas Ohlsson feks.) innen 30 sekunder. Så er man good to go :)

Ny nøkkel kan du bestille hos GS, koster 1,5 lapp, du bør ha en ekstra nøkkel.. Husk vognkort ved bestilling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får tak i tilsvarende nøkkel er det nok ikke vanskeligere enn å flytte over alt fra gamle til ny nøkkel, hovedkortet og chippen :)

Ettersom han klarte å låse opp bilen med nøkkelen han har, så antar jeg lite strøm eller slitte knapper, å prøve med nytt batteri er både billig og enkelt. Funker ikke dette bør man gå videre.

Å få tak i tilsvarende nøkkelemne? Det må bestilles, og da får du komplett nøkkel(har bare en nøkkel fra før også). Jeg hadde bestilt en helt ny nøkkel, jeg mener at det er verdt det :P, og byttet batteri og knapper på den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...