Kristiansan'årn Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Er i kontakt med eu US firma som skaffer orginale e34 m-tech framfangere altså oem. Må vite hvor mange som har peng og er keen på e34 framfangere. Slik at vi kan få en god pris på dette Koster 8000 for én fanger inkl frakt derifra, uten noe som helst form for rabatter. ★sent from my wifi microwave★ evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Koster det 8000 stk om du får samlet en del og kjøpt et visst antall? eller 8000 for kun en om du kun kjøper en?8000 syntes jeg var dyrt, får jo ny fra koed til den prisen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Koster det 8000 stk om du får samlet en del og kjøpt et visst antall? eller 8000 for kun en om du kun kjøper en? 8000 syntes jeg var dyrt, får jo ny fra koed til den pris da skal jeg omformulere: framfangeren koster 3000 + 5000 i frakt, dette er uten rabatter eller noe tilbudspris. derfor må jeg få ca hvor mange som skal ha, da kan jeg få en pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Da er dette OEM vare??? Eller kopi greier? Men 5000 kr i frakt var vel i dyreste laget????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Da er dette OEM vare??? Eller kopi greier? Men 5000 kr i frakt var vel i dyreste laget????? Vet frakten er i dyreste laget!!!!!!!! Derfor prøver jeg å finne noen stk slik at vi kan få en samlet bestilling, og rabatter på frakt og fanger. Dette er Oem/orginal/fra bmw/the real shit/ikke fake!/ikke kopi/ikke falsk. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy_76 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Kan kontakten din skaffe E30 greier og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 for å gjøre det enkelt tar jeg bare mtech fangere til e34 for øyeblikket. det eneste de hadde var bakfanger i mtech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 konge:) kan hjelpe deg, frakten på 3 fangere dekker jo en konteiner fra statene haha:) må jo gå ann det her vis folk gidder og har penger:) Skimmy_76 og Kristiansan'årn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Absolutt interessert , men det må det være mulig å sende dem billigere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Bildet der er jo e28 fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 E30:-) e28 har eksos på midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy_76 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 konge:) kan hjelpe deg, frakten på 3 fangere dekker jo en konteiner fra statene haha:) må jo gå ann det her vis folk gidder og har penger:) Var jo det jeg og tenkte da, men han vil jo kun ta med e34 deler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Absolutt interessert , men det må det være mulig å sende dem billigere enn det. Derfor jeg kunne tenke meg å få med flere stk. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Var jo det jeg og tenkte da, men han vil jo kun ta med e34 deler.... Blir 40 smådeler som jeg skal orden på, blir bedre med 10 fangere da. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Jeg er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå