Gå til innhold

fra m52b20 til m54b28 noen som har erfaring med dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg har kjøpt en m54b28 motor å lurte på å sette den i min bmw e39 520ia. er det noen som har erfarming med dette fra før av ? :) er det en motor som heter m54b28 med dobbel vanos ? :) eller er det en m52b28 med dobbel vanos ?? :)

Skrevet

M54: Dobbel vanos. Elektronisk gasspjeld. Bensintrykksregulator innebygd i filter. Vakumstyrt med slange fra innsugtrakten. Finnes i 2,2. 2,5. Og 3,0.

M52TU: dobbelvanos. Wiregass med elektronisk del. Finnes i 2,0. 2,5. Og 2,8.

Går ikke om hverandre generelt. Kom i E46 og E39 facelift. E39 hadde 52TU fra 99 til 01. 54 fra 01 og ut til E60.

Før 99 hadde den M52 med enkel vanos. Går heller ikke om M52TU ELLER M54

Skrevet

M54: Dobbel vanos. Elektronisk gasspjeld. Bensintrykksregulator innebygd i filter. Vakumstyrt med slange fra innsugtrakten. Finnes i 2,2. 2,5. Og 3,0.

M52TU: dobbelvanos. Wiregass med elektronisk del. Finnes i 2,0. 2,5. Og 2,8.

Går ikke om hverandre generelt. Kom i E46 og E39 facelift. E39 hadde 52TU fra 99 til 01. 54 fra 01 og ut til E60.

Før 99 hadde den M52 med enkel vanos. Går heller ikke om M52TU ELLER M54

det er ikke 3,0 literen jeg har kjøpt nå da ? er det ikke ett nummer på motoren jeg kan sjekke opp får å finne ut av dette ? :)

Skrevet

Jo jeg skewv nettopp i andre tråden din. Har du kjøpt treliter. har du driti litt på draget. Fordi du Må ha resten av delene og da deler fra mindre seksere ikke passer over. Må ha girkasse, mellomaksel, diff, drivaksler, nav osv.

Din E39 hvis den har M52 (enkel vanos) IKKE TU utgaven med dobbel vanos, så går ikke dette nedi lett. Trust me.

Skrevet

Jo jeg skewv nettopp i andre tråden din. Har du kjøpt treliter. har du driti litt på draget. Fordi du Må ha resten av delene og da deler fra mindre seksere ikke passer over. Må ha girkasse, mellomaksel, diff, drivaksler, nav osv.

Din E39 hvis den har M52 (enkel vanos) IKKE TU utgaven med dobbel vanos, så går ikke dette nedi lett. Trust me.

motor er komplett med alt av hjerner ogdet som hører med motormessig, hva kan jeg få får dette igjen da ? motor gått 120000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...