vegard89 Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 Hei. Driver å ser en del på e39 karosseri. Så jeg lurer på et par ting.. Som sikkert har blitt spurt om på dette forumet før men jeg prøver meg alikevel. Ser at 520 2001-2002 mod har 170hk istedenfor 150hk rundt di årstallene her. Er den helt lik 523 170hk som er produsert fra 96 mod? Er disse motorene så og si helt like? utenom at det er en 2 liter. Hva burde man passe på kjøp av en sånn bil? Holde seg unna automat? Vært fint om noen kunne dele noen erfaring rundt dette her. Mvh. Vegard
Tommy H Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 Har aldri hatt en E39 men har kjørt flere forskjellige, både før og etter facelift med bensin og diesel, manuell og automat. Det jeg personlig ville gjort er å se etter en facelift utgave. De begynner å bli gammle og rust og diverse dukker opp her og der, spesielt bagasjelokk. Så om du finner en fin bil med lite/ingen rust og lav km stand men lite utstyr og motor vil jeg kanskje heller gått for en sånn kontra en sliten 525 eller 530. Automat er en ekstra ting som kan gå galt men etter hva jeg har forstått er det ganske gode automat kasser på de så lenge de får riktig service. Pixel feil i speedometer og varmepanel er vanlig men fullt mulig å reparere. Motoren i 520 facelift er en ny motor og er på 2.2 liter. Facelift 520 er vel 2.0 og 523 er 2.5l? vegard89 reagerte på dette 1
vegard89 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Skrevet Mars 2, 2014 Okei. Er enig med deg der. Takk for svar Tommy H
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå