Oliver Salvesen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Hei, Skal få en til å legge solfilm på min hvite F10 i morgen og klarer ikke å bestemme meg for hvilken styrke jeg skal ha så trenger noen tips. Har tenkt på 35% på sidene og 20% bak men lurer på om dette blir litt mørkt? Skal ha helt frem(altså inkludert passasjer og fører vinduene). Tåler ikke å ha ett "skille" så det blir likt på sidene mens litt mørkere bak. Hva sier dere? blir det for mørkt på en hvit bil? Har ikke tenkt å ha ett "råner" look heller liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Har 35% på alle sidevinduene og 20% bakpå min, ser bra ut Ikke for mørkt til hvit bil spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 50% foran og 35% resten på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 http://bimmers.no/topic/730478-kjennerns-f10-520da-m-sport/?p=2830533 35/25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Kundebil, 50% foran, 35% bak. Bakerste rutene var tonet, men skal tone de opp igjen med med mørkere film. Min med 35% foran og 20% bak Min med 50% foran og 20% bak Min med 35% foran og 20% bak Kompis sin med 5% rund baut. Broderen sin 35% foran og 20% bak. mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Jeg har orginal tonede ruter bak med solgardin i bakruten og solfilm foran på siderutene som matcher de orginalt mørke rutene bak. Tror den filmen var 38% eller 40%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oliver Salvesen Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Takker for tips! Ble etter mye om og men 35% rundt hele Ganske fornøyd med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Dette ble bra! hvor mye betalte du for det? Har du noen fler bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oliver Salvesen Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Dette ble bra! hvor mye betalte du for det? Har du noen fler bilder? Betalte 3500,- noe jeg tror er en veldig god pris! Fikk til og med kvittering og "7 års garanti", hva som ligger i det aner jeg ikke. Tror ikke det er så mye Skal ta flere bilder når jeg er hjemme igjen neste uke, akkurat nå er jeg i Paris Litt offtopic, men noen som vet hvordan man eu godkjenner en bil som er sotet helt frem? Pleier det å gå fint eller er det ett "Hel%ette"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Du får ikke godkjent det. Stoppes du i teknisk kontroll/ EU kontroll må det av og vise bilen.... Har 35% på min også, så må velge sted for EU kontroll med omhu når den tid kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå