Otis Skrevet Mars 9, 2014 Skrevet Mars 9, 2014 Fremdeles minner jeg deg om den linken jeg har henvist til tidligere. Den vil hjelpe deg på vei, en hel del. Du må konstatere at du faktisk får signal fra høyre bak, siden det er den du får feilkode på, ref ditt tidligere innlegg. Jeg forstår at speedometer ikke virker, og det kan tyde på feil på venstre siden. Hvorfor du ikke får feilkode på venstre forstår jeg ikke. Har du feilsøkt noe mer?
rindegut Skrevet Mars 9, 2014 Skrevet Mars 9, 2014 har du satt på rette følerne da , er forskjell på de før og etter 1999 , men tror du har facelften , hvis du sjekker originalnr på abs styreenheten din har jeg 2 liggende som du kunne ha prøvt hvis det er korrekt nr , bor ikke mer enn en halv time unna ørsta
moekim666 Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Skrevet Mars 9, 2014 Rettelse til den forrige poste, får feilkode kun for høyre side, selv om speedo heller ikke virker. Otis: Skal sjekke linken til litt til, men har ikke hatt tid til å demontere og inspisert absenheten ennå. Hvordan kan jeg konstatere at den får signal fra føleren? Kan jeg måle selve føleren for å se om den har korrekte verdier? Etc.. Kan legge til at jeg kjøpte følere på ebay, men det er da merkelig at begge skulle være defekt? Rindegut: Er rimelig sikker på at jeg har rett nummer, har vell pre facelift, produsert 10/97. Delenummer på absenheter: 34 51 10 90 91 0 Sent from my C6903 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå