runenikolaizen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 langlysene til min bimmer lyser konstant uansett hva jeg gjør, det er ikke noe galt med lang lys bryteren. kan det være lang lys styreenheten? isåfall hvor er denne? og hvor kan jeg skaffe en billig en? takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 styreenheten sitter i bunn av A-stolpen på passasjersiden. bak sparkedekselet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Og denne kalles LCM, styrer alt av lys på bilen. Er noen releer inn i denne som ofte bruker og ryke, med det resultat at lysene står på konstant, selv med tenninga av kan de stå på. Du har vel to valg. Bytte LCM, noe som da krever koding og justering av km og chassi nr. Bytte kun de aktuelle releer, fås kjøpt på ebay, guide finner du her. Edit:Er vel kanskje ikke direkte releer men.. Om du har en eldre E39, er det passende og oppgradere LCM til en litt nyere (fra facelift) LCM3 (om du ikke har denne fra før selvsagt, kommer an på modell) Mulig det er noen her på formet som kan kode til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå