APedersen Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Hehe, ja er svar for de Quattroporte bilene, en skikkelig classy gentleman bil med masse power og lyd! Hahaha, nice.. Moro med slike biler Dem kan jo faktisk bli tøffe da, og penere enn E46 compact i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Morro er den nok ikke... den er TREIG...haha men den funker som søppelbil..skulle ønske det snødde...da hadde jeg slitt ut dekka på den iløpet av kvelden...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Haha Misunner han på forumet med den 316 compacten med M52B28 og presse, 350hk ish.. Satan å tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Eller han Tarjei med v12 compact.... haha tror nok denne bare forblir en supertrææææg 316... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Åh, har du link? Haha, er jo bare for at du ikke gidder å skru selv!! Kunne lett hatt en sort compact med M-pakke og M52 med presse til leke bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Hvorfor skru selv når andre kan skru for deg? Vurderte å montere sommerhjul fra e46en på denna...men orker ikke...har ingen skitne klær...så setter det bort imorgen istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Hahaha! Jeg sa jo at en compact hadde passa parkeringa di grattis med grompact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 hahaha faen meg sant as... men denne skal nok aldri få stå inne.. dette er en utebil Angrer på at jeg ikke beholdt flere deler fra E36en jeg vraka as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Sett inn kjørecomputern i den hahaha bytt ivertfall til oransje blink så blir den liiiitt kulere, hvis du også fjerner reservehjulet som sitter under bilen, så blir bilen lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 fuck verden!!!! Glemte faen meg å ta ut kjørecomputern!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Noen bilder av e36ens siste reise... Lowbeamz kjøpte 17tommerne billig mot at han skrudde dem selv.. også fant vi ut at vi kunne demontere kjørekomputeren.. og så rask som lowbeamz er, så kuttet han ledningene fra bilen og inn til computeren fordi "han som kjøper den vil sikkert ha de originale kontaktene"... joda...det gjorde at bilen aldri starta... igjen..noensinne.. haha vi brukte en time (han ....jeg holdt lommelykta...) på å tvinne de sammen, og teipe samnen ledningene... og den starta...aldri...haha så da var det bare å koble på tau og taue den til Stokstad.. midt på natta..trøtte som faen.. ouff... jaja... kom oss frem..også var vi sure på e36en...så vi knuste den...hadde jo egentlig planer om å burne slædde og smelle den i ett fjell eller no.. men eneste vi fikk gjort var å kjøre (taue) den fort opp på ett fortau... Ps... siderutene tåler en del as... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Haha, så kasta du de fete hjula der... Så bilene MÅ leveres på hjul? Når jeg ser sånt tenker jeg at det garanteert var mer deler man kunne tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Bilen ble tauet ned dit..ork å taue den uten hjul.. men nei må ikke leveres på hjul.. men hvem orker å skru ute når det er kaldt!? Ja var en del deler jeg burde tatt vare på nå som jeg kjøpte en compact med lik motor...men det visste jeg ikke når jeg kasta bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Hahaha, nei du er jo laga for 30+ og en varm kebab i hånda Kan vel ribbe til karossen om man vet man har bruk for ting, og er jo moro å ha masse deler til overs om man har tilstrekkelig lagringsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Joda...kunne tatt setene, motordeler etc...Men var morsommere å smadre hele bilen istedet... eneste jeg angrer på er at jeg ikke tok vare på luftmassemåleren... tror den på compacten er litt sliten... Og ja... jeg er lat...og vil helst bare slappe av... kan ikke risikere å lage merke i Breitlingen min.. eller prada skoa mine... hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå