Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Er luftfjæring bak på den med nivåregulering ja... jupp er den belgen som siger luft og gir opp livet sakte men sikkert.... Hun hever seg opp når jeg starter...Men da jobber kompressoren på fullt...og det er ikke bra i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhr, kjedelig ass! Jeg er generelt skeptisk til luftfjæring etter mange år med engelsk bil. Virket ikke akkurat alltid som det skulle :rolleyes: Har egentlig lyst på E39 stasjonsvogn, men har forstått det sånn at alle har luftfjæring bak, og E39 begynner jo å bli gamle biler...

 

Ellers ble E-klassen kjempefin i brun. Er inne på samme tanke som du var på for en stund siden med vinterkamo, men er redd det blir for dyrt i og med at det nok skal av igjen etter vinteren. Vet du hvor mye jeg eventuelt måtte ut med for det hos din folierer (foliør???) for en E34 touring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kallern foliemannen jeg :P

 

Altså... for å få vinterkammoen HELT perfekt så er det enklest å ha matt sort bil fra før...dette løses jo enklest med plastidip... Jeg hadde planer om å kjøpe blank hvit/grå folie og droppe den matte looken siden bilen min allerede er sort blank..men si 12-13k... da er du iallefall ikke så veldig langt unna... 

 

Og vinterkammo kan sitte året rundt...skamsenk og no feite felger så rocker man looken all year around :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhr, kjedelig ass! Jeg er generelt skeptisk til luftfjæring etter mange år med engelsk bil. Virket ikke akkurat alltid som det skulle :rolleyes: Har egentlig lyst på E39 stasjonsvogn, men har forstått det sånn at alle har luftfjæring bak, og E39 begynner jo å bli gamle biler...

Ellers ble E-klassen kjempefin i brun. Er inne på samme tanke som du var på for en stund siden med vinterkamo, men er redd det blir for dyrt i og med at det nok skal av igjen etter vinteren. Vet du hvor mye jeg eventuelt måtte ut med for det hos din folierer (foliør???) for en E34 touring?

Jeg har E39 530d touring uten luft bak :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...