Parts24 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Lurer på hva jeg kan forvente å få for en ombygd E60 M5. Full historikk på donorbil med servicehefte etc. Bygd fra engelsk bil. Alt interiør er "riktig". Bilen leveres eu godkjent i to år, men ikke godkjent ombygd. Alle deler momset. Spekket med utstyr og 130 000km på telleren. 2005 mod. Noen som har en ide om hvilken pris som er grei? Er vi rundt 350 000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Det lå en svart ombygd på finn.no for litt siden, den lå for litt over 400.000,- om jeg ikke husker helt feil. Den var ikke godkjent ombygd, tror den ble solgt relativt raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Ja jeg så den - gikk rimelig raskt.. Men 350 tenker jeg er en pris folk kan være villig til å betale iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Tror ikke du skal ha store problemer med å kvitte deg med en e60 "m5" til 350 lapper. Det er fortsatt såpass få av de på markedet at det tilhører sjeldenhetene å finne en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 +1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Men en ferdig ombygd bil er vell så si håpløst å godkjenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Har ikke bygd den enda da, men vurderer det. Ser jo at prisen for å importere en har gått dramatisk ned, nesten mer fristende det. Ligger jo også en original en til 480k på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 hvorfor ikke godkjenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Ja da ville jeg HELT klart godkjent den... 350 for en bil som ikke er "verdt mere enn maks 200" er altfor mye. Er jo ikke så Mye stress å godkjenne når du ikke har bygd den ennå. Ikke godkjent bil er ikke verdt noe er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå