majuz Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Har 2 sett med sorte blinklys til BMW E46 Coupe/cab som selges:Helt nye, aldri montert på bil.Passer til:Alle Coupe Fra og med 9/2001 Til og med 2/2003Alle Cabrio Fra og med 9/2001 Til og med 2/2003 Selges da jeg har klart å feilbestille 2 ganger (Ikke spør meg hvordan)200kr pr par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hvilken festemetode er det bakpå? Har bestillt sånne feil et par ganger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Er bilen din registrert før 01.09.2001 så passer de ikke.Bilde kommer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 De har en sånn U formet plate man skyver langs en kant, helt til kantene av U'en står på hver sin side av en fastmontert dings med skrue på. Når den er skjøvet helt inn, bare vender du på skruen. Det er altså ikke som tidligere, at man bare popper dem på plass, eller dytter dem ut med et skrujern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 De har en sånn U formet plate man skyver langs en kant, helt til kantene av U'en står på hver sin side av en fastmontert dings med skrue på. Når den er skjøvet helt inn, bare vender du på skruen. Det er altså ikke som tidligere, at man bare popper dem på plass, eller dytter dem ut med et skrujern. Det stemmer. Festet ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 bestilte mine fra P&R, de selger dem som passer før 2001, passer perfekt hvis du lurer på hvor du kan bestille riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 bestilte mine fra P&R, de selger dem som passer før 2001, passer perfekt hvis du lurer på hvor du kan bestille riktig Jaggu, da vet jeg det. Har allerede bestilt et par fra tyskland, men klarer sikkert å knekke flere fester med tiden. Kjekt å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå