Bmwm51 Skrevet Mars 6, 2014 Skrevet Mars 6, 2014 Hei, Har kjøpt meg en bil nå. 520 i. 1997 modell. Får ikke start på bilen? Kan det være starteren? For lite strøm? Legger ut en liten video her... TIPS?
Otis Skrevet Mars 6, 2014 Skrevet Mars 6, 2014 Høres ut som du har lite strøm, mener jeg. Den var ikke akkurat frisk i start øyeblikket. Men om det er det som er feil er vanskelig å si bare pga en video. Er det lett for å lade eller få start strøm, så gjør du det.
D.Toft Skrevet Mars 6, 2014 Skrevet Mars 6, 2014 stått lenge? høres ut som 0 i kompresjon, sjekk oljenivået på motor. er nivået lavt så får den ike nok oljetrykk til ventil løfterene. lad opp batteriet, trø gasspedalen helt i bunn og hold den der mens du kinner.
Bmwm51 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Skrevet Mars 6, 2014 bilen har stått siden september 2013. Har hatt på startkabler, men ikke mye som skjer. kan fylle på olje.. Det er gull gørr under oljelokket, så muligens kondens. Men får prøve igjen å se. Tenkte å prøve å dytt starte bilen..
D.Toft Skrevet Mars 6, 2014 Skrevet Mars 6, 2014 hør på lyden, den har ikke kompresjon. her gjelder det å kinne bilen mye. hjelper ikke å trille den. som sakt, sjekk oljenivå og fyll til max merket på pinnen, ha masse strøm, trø gasspedalen i bunn for å aktivere nød start modus, kinn til du blir gul i trynet Jan Herstad reagerte på dette 1
Bmwm51 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Skrevet Mars 6, 2014 hahaha.... høres ikke feil ut... jeg prøver. Men kan det være starteren+? Eventuelt jumpstarte den.
D.Toft Skrevet Mars 6, 2014 Skrevet Mars 6, 2014 nei, ikke starteren.. motoren kinner jo.. gaaad Haukefer reagerte på dette 1
Bmwm51 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Skrevet Mars 6, 2014 Sorry, har skrudd så mye e39 i min tid, men aldri opplevd noe slikt...
Bmwm51 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Skrevet Mars 6, 2014 neida... alltid hyggelig med feedback. D.Toft reagerte på dette 1
Bmwm51 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Skrevet Mars 6, 2014 Hei hei.. har nå prøvd å fylle på olje samt bensin. Men får det ikke til.. høres ut som den vil starte.. men nope..
Toremann80 Skrevet Mars 7, 2014 Skrevet Mars 7, 2014 Prøv med litt startgass. Hvis den da starter og slukker igjen etter noen sekunder er det mest sannsynlig bensinpumpen som må skiftes.
Bmwm51 Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Skrevet Mars 7, 2014 får prøve idag, men lurer på en ting? Hvor holder ews modulen seg i bilen? Standard er jo bak den sorte boksen ved sjåfør siden, men der er det ingenting. Samt at jeg tok at hanskerommet for å se, der var kun dme modulen tror jeg, men ingen ews? Hvilke symptomer får man om ewsn er gåen?
D.Toft Skrevet Mars 7, 2014 Skrevet Mars 7, 2014 må bare kinne enda mer.. må bygge opp oljetrykk til løfterene dine og dem må slippe "taket" du hører når den får kompresjon igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå