Jan Christian Huus Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 HeiHar bestilt meg ny bil og jeg har i utgangspunktet ikke tenkt å benytte meg av felgene som følger med.Orginale BMW m-sport 18" med 245 foran og 275 bak.Felg og dekk blir tatt av hos forhandler og dekkene har da kun blitt brukt når bilen er kjørt på og av henger for transport til Norge.Bilen leveres i mai mnd (Bergen).Ta kontakt om en er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Ingen som vil ha helt nye felger til våren/sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Hjelper sikkert på salget med bilder og prisantydning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Er usikker på pris, men med tanke på at dette er helt nye og orginale felger/dekk bør det være litt penger i evnt bud.Jeg aner ikke hva disse vil koste om en skulle kjøpt de "løst".Antok at de fleste her inne var klar over hvordan orginale M-felgene til F10/F11 ser ut Googler et bilde som postes da jeg ikke har bilde selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 På 2014 facelift F10/F11 kom det nye 18" m-sport felger, style 613M som ser slik ut. Dessuten har ikke F11 bredere hjul bak, så det er 245/45/18 både foran og bak på 18x8 ET30 felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Er usikker på pris, men med tanke på at dette er helt nye og orginale felger/dekk bør det være litt penger i evnt bud. Jeg aner ikke hva disse vil koste om en skulle kjøpt de "løst". Originalt koster disse i underkant av 5000,- pr. felg (pluss dekk) om man skal kjøpe de løst, men det er nok ytterst få folk som kjøper slikt løst, og om man det gjør får man gjerne en pakkepris. Å oppnå en pris i nærheten av denne er nok vanskelig, selv halvparten tror jeg kan bli vanskelig. Det at de "bare" er 18" gjør også at populæriteten ikke er den helt store, og jeg tror dessverre det er vanskelig å selge disse til den prisen man gjerne skulle ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 På 2014 facelift F10/F11 kom det nye 18" m-sport felger, style 613M som ser slik ut. Dessuten har ikke F11 bredere hjul bak, så det er 245/45/18 både foran og bak på 18x8 ET30 felg. Utseende skal jeg ikke si noe på. Som sagt. Googlet bildet. Både selger samt utstilt modell hos selger er det 245 foran og 275 bak. Usikker på hva/hvem en skal stole på her... Er dette noe du har mulighet til å sjekke? Om det ikke er bredere felg bak og det er mulig å benytte 225 dekk på disse felgene kan jeg vurdere å benytte de til vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Originalt koster disse i underkant av 5000,- pr. felg (pluss dekk) om man skal kjøpe de løst, men det er nok ytterst få folk som kjøper slikt løst, og om man det gjør får man gjerne en pakkepris. Å oppnå en pris i nærheten av denne er nok vanskelig, selv halvparten tror jeg kan bli vanskelig. Det at de "bare" er 18" gjør også at populæriteten ikke er den helt store, og jeg tror dessverre det er vanskelig å selge disse til den prisen man gjerne skulle ønsket. Har ingen tanker om å oppnå noe som ligner på full pris. Er intr i fornuftige bud her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Utseende skal jeg ikke si noe på. Som sagt. Googlet bildet. Både selger samt utstilt modell hos selger er det 245 foran og 275 bak. Usikker på hva/hvem en skal stole på her... Er dette noe du har mulighet til å sjekke? Om det ikke er bredere felg bak og det er mulig å benytte 225 dekk på disse felgene kan jeg vurdere å benytte de til vinterdekk. Bare så det er klart så snakker jeg om stasjonsvognen, F11. Den har hele tiden blitt levert med lik dimensjon på felg+dekk foran og bak. Bare å ta en titt i prislisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Bare så det er klart så snakker jeg om stasjonsvognen, F11. Den har hele tiden blitt levert med lik dimensjon på felg+dekk foran og bak. Bare å ta en titt i prislisten. Det er F11 jeg har kjøpt meg også.... Da har selger opplyst feil til meg. Tanken min har hele tiden vært å benytte disse felgene til vinterdekken. Skal få dette helt bekreftet. Vet du om det går greit med 225 dekk på disse felgene? (selger sjekket også en F10 hvor det var 245 foran og 275 bak). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Det er F11 jeg har kjøpt meg også.... Da har selger opplyst feil til meg. Tanken min har hele tiden vært å benytte disse felgene til vinterdekken. Skal få dette helt bekreftet. Vet du om det går greit med 225 dekk på disse felgene? (selger sjekket også en F10 hvor det var 245 foran og 275 bak). På F10 er det 245 og 275 ja. Det går greit med 225 på de felgene siden de "bare" er 8" brede. Men standard dim er jo 245/45/18 på 18" på f11, så hvis du skal ha 225 dekk må du velge 225/50/18, men utvalgt i dekk er større i 245/45/18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 På F10 er det 245 og 275 ja. Det går greit med 225 på de felgene siden de "bare" er 8" brede. Men standard dim er jo 245/45/18 på 18" på f11, så hvis du skal ha 225 dekk må du velge 225/50/18, men utvalgt i dekk er større i 245/45/18 Blir det ikke veldig bredt med 245 som vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Blir det ikke veldig bredt med 245 som vinterdekk? F11 er en stor tung bil så det går greit, dessuten skal du jo ha xDrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 F11 er en stor tung bil så det går greit, dessuten skal du jo ha xDrive. Sant det.... Fikk bekreftet i dag av selger at F11 leveres med 18x8 både foran og bak, og da burde det gå greit med 225 bredde dekk også.... Da anser jeg disse felgene som solgt til meg selv Bonusen var at selger lærte at det er ulike felger til F10 og F11... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå