Spankus Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Grattis med nice bil Sikker på at det er stag som er defekt på soltaket? Mitt gikk ikke opp... holdt knappen inne i 25sek, vips, så funka alt Dørhåndtaket er veldig lett å fikse.. som regel bare staget som detter av på innsiden (skjedde med min også) Hadde anbefalt å kjøpe e60 tåkelyspærer og montere dem istedet... pre-facelift e65 har bittesmå tåkelys..ser bare teit ut... e60 tåkelysene er de samme som på facelift e65.. Du må slipe/skjære litt i plasten rundt tåkelyset, men det går å få dem på Takk! Skal av med dørtrekket i helga, er det noe spesielt jeg bør tenke på før jeg tar det av? Tenker på med airbag og slikt. Takluka går opp, men ikke ned.. høres ut som den spinner på ett stag med drev etc. Skal ta til meg den ideen med e60 tåkelys! Trur det kunne gjort seg! Innfestninga å slik er lik? Veit du hva slags pærer som er i tåkelysene? Må bestille meg noen med motstand til pæresjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Hadde nok bare brukt e60 lysa... harmonerer så fint med angel eyes Innfestinga var lik (det jeg husker iallefall) men måtte noe knoting og litt sliping til på de plastrillene... Jeg demonterte ikke airbagene... bare skrudde av batteriet (plusspolen) før jeg demonterte trekket... det er to små firkanter du må ta ut (sølv-lista rett under knappen for solgardiner og vindu) disse pleier å knekke..koster vel 15kr pr stk eller no å kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Liten service er tatt, skiftet luftfilter, veivhusventilasjon, mikrofilter Var svart neddi her ja.. Får ta en vask når det blir mildere Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Tøft å gidde å ta service selv på en slik bil as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Tøft å gidde å ta service selv på en slik bil as... Er avhengig av og ha oversikt på hva jeg har. Å når man gjør ting sjøl så kan man se f.eks lekkasjer og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Synes det er tøft at folk tør la ubrukelige bilmekanikere skru på en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Jeg er ubrukelig mekaniker...jeg får andre til å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Her er noen bilder fra helgens aktiviteter. bremseskift felgvasking motor olje skift + rens diverse som skal benyttes Motorrens jeg skal prøve Ha det oppi, la bilen stå og gå i 10 minutter. Så tappe av olje + skifte oljefilter. Stå å gå i 10 min tappe av olje skifte oljefilter så bremse skift: Visste ikke om jeg skulle slipe av dette eller la det være på, men jeg lot det være på. Sliper det vekk fort Vasking av hjulhus Vasking av felger Blanke og fine! Spylt ferdig, fikk vekk mye drit. Spyla hele understellet. Sommersko på Litt svart bil Nyt bildene S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Hvet du hva et og bredde er på sommerskoa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Hvet du hva et og bredde er på sommerskoa? Nei, det vet jeg desverre ikke.. husker bare dekk dimensjon. 295/25/22 bak og 265/25/22 framme. Pen bil Tusen takk du ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 nypolert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Nydelig! Hadde vært gromt med en helsort Alpina leppe foran på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Alpinaleppa er ikkeno pen på E65.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Nei, du sier faktisk noe der, hadde glemt litt av hvordan den så ut.. Ser bra ut fra siden, men det at den går opp på midten var ikke noe særlig pent! http://img843.imageshack.us/img843/3439/img3195small.jpg http://www.m5board.com/vbulletin/attachments/alpinaboard-com-bmw-alpina-discussion/46421d1187646150-alpina-b7-review-img_1866.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå