Spankus Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Skal ikke ha på no alpina leppe trur jeg nei, slo ikke helt ann for min del.. bilen skal nok holdes sånn ca som den er planer i helgen: motorvask, muligens sku av alt av plater under bilen og gjøre rent. Ser for meg att det kommer mye drit inn Lyktene mine har går på speed om dagen trur jeg.. de går opp og ned hele tiden når jeg kjører.. noen som har vært borti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Grom vogn Like at du gjør mye selv med bilen og ikke minst behandlet den slik den fortjener å bli behandlet Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Skikkelig flott 7 serie dette her! Skulle gjerne sett en frontleppe foran, men vet ikke om det er noen fine til E65 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Skikkelig flott 7 serie dette her! Skulle gjerne sett en frontleppe foran, men vet ikke om det er noen fine til E65 ? 3D Design og Auto Couture er ganske diskré alternativer, men vet ikke om disse finnes til preface. Begge har en del kult til nyere BMW. (Sorry for off-topic) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Noen som veit om det går ann å få tak i bare lykteglass? Mine er så slitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 ta en shine på lyktene du har du! http://www.detailersclub.no/forum/topic/18793-bmw-525-00-lykterestaurering/ eventuelt er det andre gode måter også, finner flere om du søker etter det på detailersclub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 ta en shine på lyktene du har du! http://www.detailersclub.no/forum/topic/18793-bmw-525-00-lykterestaurering/ eventuelt er det andre gode måter også, finner flere om du søker etter det på detailersclub Har prøvd men blei ikke noe bedre.. Ser ut som om mye er på innsiden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Får kjøpt lykter "billig" på ebay.de... BMW E65 scheinwerfer søker du på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 E65 får matthet på innsiden dessverre... Enkleste løsningen er nok å kjøpe nye lykteglass fra Ebay ja. eller så kan du dele de du har og pusse og polere på innsiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Når man allikevel må av med glasset er det jo absolutt verdt et forsøk å renovere de du har, det lar seg nok garantert gjøre om det er innsiden som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 hva skjer her om dagen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Bare vasking, service og cruising Skal få lagt ut noen nye bilder Sitter og venter på ny pdc sensor så jeg får det opp å gå igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Noen nye bilder Tok også skikkelig motorvask, gnuret lenge på hver og en felg.. Rart hvor mye drit som setter seg.. Bimmer fan, Haukefer og S.Hafsmo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Kjør bilen ut på asfalten og ta noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 E60 Tåkelys bestilt og xenon kit. River da like godt av hovedlyktene og får en til å polere de. PDC sensor ankommet, får ta en diagnose så jeg finner ut hvem av de som er defekt. Tenkte muligens ta en overhaling på calippere, sandblåse de, overhaling og litt lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå