Spankus Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2016 Dagens hendelse, montert nye lykter. Godt å få bort de matte jævlene av noen lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 Pen bil, ser ut som om den blir godt tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 On 28.5.2016 at 22.44, Kennethe34 skrev: Pen bil, ser ut som om den blir godt tatt vare på Takker, bare blitt brukt i hele vinter uten særlig annet stell enn vask så måtte løfte den opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 Soting gjort, mørkere på sideruter framme og lett film på frontrute. Bilder lyver litt da den er ikke så strøken Står til lakking av sideskjørt nå, så blir det bakfanger og panser snart Helvettes steinsprut... Liten felgvask med produkter, satser på å få polert felger fredagen Samt lakke bremseskjold og calippere begge sider bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Ja, da har du jo fått gjort litt, tøffe oppgraderinger Hvilken TRF-programmering fikk bilen, og hvordan funket det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2016 On 14.6.2016 at 18.51, APedersen skrev: Ja, da har du jo fått gjort litt, tøffe oppgraderinger Hvilken TRF-programmering fikk bilen, og hvordan funket det? Fått den litt på stell igjen ja Den fikk steg 1++ eller noe sånt, trur kanskje detta var hans første e65 Men det funker utrulig godt, går godt til og være stor bil Driver og lurer på frontleppe om dagen siden jeg uansett skal lakke opp igjen steinsprut på fanger/panser. noen synspunkter? Link for leppe på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 Tøft! Jeg hadde nok gått for Alpina om jeg hadde E65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2016 On 16.7.2016 at 11.56, APedersen skrev: Tøft! Jeg hadde nok gått for Alpina om jeg hadde E65 Meget mulig, må se litt om før jeg bestemmer meg. Prøve us blinkers litt da Kodet også så jeg kan kjøre bagasje luken opp og igjen med knappen inni bilen og med nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Aldri sett US-blink på E65 faktisk, kult det Eller ble det for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2016 1 time siden, APedersen skrev: Aldri sett US-blink på E65 faktisk, kult det Eller ble det for mye? Synes det bryter litt med 6000k og ser litt bøst ut men kanskje fordi det er noe nytt skal ta noen flere bilder en kveld, disse slår seg av når du slår på nærlyset så ikke dumt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 Tøft, vil se flere bilder ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 (endret) Noen nye bilder også blei det en ny detalj, sedan mafia klistermerke Endret Juli 26, 2016 av Spankus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 får stellet sitt fårn si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2016 7 serien er solgt, kjøpt e34 istedenfor Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå