X5_Power Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Hei er det noen som har peiling på hvem som produsere desse felgene? Og hva de egentlig heter (gs force er vel gsbildeler som har laget det navnet) Probleme er at de ikke selger de lenger og kunne gjerne tenkt meg de felgene på x5 min. Takker for svar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 GS lager ingen av sine felger. Du kan finne de samme felgene med et annet navn på andre sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Ja det vet jeg men hva heter felgene opprinligt? Det er det som er probleme jeg vet ikke hvem som er produsenten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Slik ser felgene ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 pimp Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Fikk svar fra gs bildeler at felgene blir laget i taiwan men at de ikke visste noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 At de ikke vet hvor de blir produsert er jo naturligvis tull, men at de ikke ønsker å fortelle hvilken fabrikk det er, er jo forståelig. Du må nok dessverre bite i det sure eplet å innse at de ikke er mulig å få tak i. Med mindre du selv ikke kommer i kontakt med den aktuelle fabrikken og får bestilt opp et parti, men forvent at det vil koste mer enn det smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå