Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min har av ein eller annan grunn begynt å pipe. Dette kan kanskje ha ein sammenheng med at eg byttet batteri for noen dager siden. 
Det er tre korte bip etterfulgt av et litt lengre bip. *bip-bip-bip-biip*
Ka kan dette komma av? Det er ikkje originalt batteri, men med akkurat samme speks som originalt. Har hørt om fleir som har byttet til likt batteri uten problem.
Referer til tråd eg startet for lenge siden; http://bimmers.no/topic/758429-bytte-batteri-e91/?hl=%2Bskifte+%2Bbatteri

Håper på svar fort!

Skrevet

Ved batteriebytte SKAL det programmeres om du endrer type eller størrelse, og det SKAL registreres om det byttes til et med eksakte spesifikasjoner som det originale.

Hva de pipene kommer av vet jeg ikke, men om du ikke har registrert/programmert batteribyttet ville jeg startet med dette.

Skrevet

Eller annet verksted med utstyr for dette.

Godt mulig noen her inne kan gjøre det også, litt avhengig av hvor du bor.

Skrevet

Det er timeteller som gjør det. Gir 3 korte etterfulgt av et langt pip når klokka slår f.eks 12:00 eller 14:00 :) Kan deaktiveres i iDrive. Mener det heter Hourly chime eller noe i den duren :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Bytte batteri på E91 selv er ikke lurt. E9X har en smart batteriterminal som har mange forskjellige funksjoner. Den må kodes inn ellers kan du få mye krøll i hele systemet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...