ropa Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Som topic sier, når jeg starter bilen så begynner den gule oljelampa å lyse, den står på i ca 10-15 sek før den forsvinner. Noen som vet hva dette betyr? Kan det være girkasse olje nivå? Siste service tatt for 15tusen siden med oljeskift,filter osv. Er det noe jeg må få sjekket eller ordnet så fort som mulig her? Har peilet oljennivået et par ganger og det virker helt stabilt. Bil 320IAT 2002mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Som topic sier, når jeg starter bilen så begynner den gule oljelampa å lyse, den står på i ca 10-15 sek før den forsvinner. Noen som vet hva dette betyr? Kan det være girkasse olje nivå? Siste service tatt for 15tusen siden med oljeskift,filter osv. Er det noe jeg må få sjekket eller ordnet så fort som mulig her? Har peilet oljennivået et par ganger og det virker helt stabilt. Bil 320IAT 2002mod Da må du bytte oljenivå sensor. Er enkel å grei å bytte, samtidig som man bytter olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Jepp. Prøv søkefunksjonen neste gang, er rimelig sikker på at spørsmålet har blitt stilt minst 10 ganger de siste månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Takk for svar, dere er helt sikre på at dette er problemet? Skal forsøke det, er ikke ofte inne. Så tenkte ikke tanken på at man kunne bruke søkemotoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Er oljenivået bra, og gulelampa lyser når du starter bilen er det det som er problemet. eBay har til bra pris, men hvor lenge det varer vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Er oljenivået bra, og gulelampa lyser når du starter bilen er det det som er problemet. eBay har til bra pris, men hvor lenge det varer vet jeg ikke. Okei, mange takk. Ser at Gs tar 2k for en org. Trudde ikke denne skulle koste så mye Mye ligger de på i ebay? Eventuelt direkte link til delen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 http://m.ebay.com/itm/231028445190?nav=SEARCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 http://m.ebay.com/itm/231028445190?nav=SEARCH Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Funka den? Bestillte du den som ble linket til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå