Majo Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Hallo folkens! Vurderer nye 19" zito wp111 hjul til min touring med 8.5" foran og 9.5" bak. Har fått inntrykk av at det er litt forskjellig innpress på disse hjulene. Noen har ET 35 og noen har ET 40. Bilen min har ikke sportsunderstell og er heller ikke senket, helt orginal. Vil det bli noen problemer med subbing uavhenig hvilket innpress jeg velger? Og en 9.5" felg med ET 35 ser vell bedre ut enn en med ET40?? (mer konkav på ET35). Dersom jeg kjøper hjulene blir det nok 235/35/19 og 265/30/19 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Gå for ET 35 fremme og bak. Jeg har akkurat disse dimensjonene på min E91 men har i tillegg 8mm spacere på alle 4. Senket en god del og ingen subbing. Selv kjører jeg med 275/30 bak. Men uansett vurder i alle fall litt senk. 19" på en skyhøy, usenket bil ser i grunnen bare teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majo Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Gå for ET 35 fremme og bak. Jeg har akkurat disse dimensjonene på min E91 men har i tillegg 8mm spacere på alle 4. Senket en god del og ingen subbing. Selv kjører jeg med 275/30 bak. Men uansett vurder i alle fall litt senk. 19" på en skyhøy, usenket bil ser i grunnen bare teit ut. Takker for svar! Har mest lyst på ET35 rundt hele egentlig. Vet de blir litt høye med 19 toms ja, vurderer 25 mm senk foran og 15 mm senk bak for å få den litt ned bare Hvor mye er din senket? Er det originalt understell på din opprinnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majo Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Takker for svar! Har mest lyst på ET35 rundt hele egentlig. Vet de blir litt høye med 19 toms ja, vurderer 25 mm senk foran og 15 mm senk bak for å få den litt ned bare Hvor mye er din senket? Er det originalt understell på din opprinnelig? Kjører du på 9.5" felg bak eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 25/15 vil nok hjelpe på veldig ja. Vet ikke hvor mye min er senket. Har høydejusertbart nå så. Sånn så den ut originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå