530dieselpower Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Får vel slenge ut 530'n 2005 530D Msport med manuell, import bil i 2009 gått 207.000 i skrivende stund. Kjøpte bilen i oktober/november og da var turbo og partikkelfilter byttet bare 800 km før. Veldig pen både utvendig og innvendig å godt vedlikeholdt bil, kostet på nye hakkapelita 8 i desember, og da forsvant snøen selvfølgelig Eller å si om bilen, 280 software, stengt EGR, nylig oljeskift og nytt filter, her går vi bort ifra Longlife... eneste problemer med bilen er viskermotor har tatt kvelden så den skal skiftes, PDC kødder så må prøve og skifte boksa. Swirlflaps skal og fjernes. 20'' felger og diverse smått og godt er bestilt.Blir vel bestilt downpipe og caterstatter senere. Er min første BMW og er ganske fornøyd, noen bilder og flere kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Der kom tråden ja Som sagt veldig flott bil med fantastisk fin farge. Hadde gjort seg med sort grill på denne. Sleng ut noen interiør bilder Hvordan gikk det med PDC problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Der kom tråden ja Som sagt veldig flott bil med fantastisk fin farge. Hadde gjort seg med sort grill på denne. Sleng ut noen interiør bilder Hvordan gikk det med PDC problemet? og igjen takk Skal prøve og få tatt noen senere. fikk ikke tid til og ta av fangeren da jeg holder på med Forden men kikka litt rundt i bakasjerom of fant ut hvor boksa var og slikt, lytta på sensorene og de tikka (om det spiller en rolle vet jeg ikke) så de er vertfall aktive, skal undersøke nermere i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Det skal komme en liten tikke lyd. Kan også se om du legger merke til om en eller to tikker minde enn de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Har fått på 20''rne, kom også ny girkule, carbonleppe, hvite dioder i angeleyes og hvit i grøftelysa, har hittil fått montert diodene og hjula, ble veldig fornøyd! Noen bilder, og interiørbilder som du ba om Reef89. Vaska bil i dag både utvendig og innvendig, så fikk jeg på noe skinbehandlende. Resultat av en godt vedlikeholdt bil. 208.000 km Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Nydelig Flott interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslied Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Dette var pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Hva er 280 software? 530dieselpower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 280hk flash fil. Eller som mange sier "chip" noe det ikke er frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Nydelig Flott interiør. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Dette var pent! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Neste blir og bytte ut downpipe og katalysator mot rør, bestilles fra England. Vurderer LCI lykter bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Siden karbonleppa hadde UTROLIG dårlige fester så måtte jeg lage noen på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Ser at du har på gs fighter felgene dette er noe av det verste jeg har kjørt med på min f10 solgte dem etter 2 uker. De veier litt for mye og er veldig dårlig kvalitet på lakken på felgene den flasser av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Mine er helt ok enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå