GSS Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Vurderer å gå opp noen hakk på bilfronten, altså nyere og mer kostbart enn jeg har i dag. Da vurderes det samtidig å gå fra to biler til kun en, noe vil aldri har hatt før. Om jeg ikke skulle klare dette, og må ha en nr 2 bil, hva er det billigste man kan velge seg ut? Går max 3000 km pr år. Kan være liten, trenger ikke være BMW, årsmodell og utstyr osv er i utgangspunktet uvesentlig. Poenget er billigst mulig bilhold (inkl. kjøpesum), inkl. verkstedkostnader og drivstoffkostnader. Vil ikke skru på den selv. Skal gå til butikken og barnehagen. Hva slags bil tenker dere på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Da ville jeg valgt den bilen på finn.no som var nyest og billigst samt eu ok. Kjørt den til det kom utgifter og skrota å begynt på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Forslag basert på egen erfaring: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47166937 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Pris leie ? Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå