Gå til innhold

Hjelp! Sikring etter batteriet E34

snøfnugg
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Da har sentrallåsen, vidusviskerne, el-vinduene, takluka, klokka og cd-spillern slutta å funke... 

Jeg har byttet ALLE sikringer i sikringsboksen i motorrommet, og den under baksetet uten hell.. 

Har lest en del om dette nå og det viser seg at det kan være en sikring som er rett etter batteriet som må byttes. 

Det jeg da lurer på er hva slags sikring dette er og hvor jeg kan få tak i et.

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være to ting. Enten så er det hovedsikring som ligger under baksetet koblet opp mot batteriet. Hvis ikke det, så er det komfort reelet ditt. Det ligger også under baksetet, bak sjåfør setet. Er en grønn og en svart boks. Du skal vel bytte ut den svarte mener jeg. Det er typsik gjenganger feil på E34:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være to ting. Enten så er det hovedsikring som ligger under baksetet koblet opp mot batteriet. Hvis ikke det, så er det komfort reelet ditt. Det ligger også under baksetet, bak sjåfør setet. Er en grønn og en svart boks. Du skal vel bytte ut den svarte mener jeg. Det er typsik gjenganger feil på E34:)

Jeg har 2 svarte bokser under bak... Men det jeg lurer på er hva slags sikring som er rett etter batteriet? Er hvertfall ikke en vanlig flatsikring :s

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...