kortsluttning Skrevet Mars 13, 2014 Skrevet Mars 13, 2014 Noen tips om hvordan man kan heve bilen 1cm bak? Har ikke lyst til å senke mere da den har helt perfekt m-Tech senk til å ikke gå nedi dumper/snø osv... Og ville denne kledd foliering av tak eller panser? Svart.
bmw-e46-m3 Skrevet Mars 13, 2014 Skrevet Mars 13, 2014 Kjøp "bad road package" gummiputer til bakfjørene. De tykkeste er 1,3cm trur jeg. Prøv å erstatt en av gangen for å se om du liker høyden. Husk at du presser nesa litt ned v å heise bak Sent from my HTC One using Tapatalk
kortsluttning Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Skrevet Mars 13, 2014 Takker så mye for tipset, 1,3 passer fint, er bare for å få bilen litt mere forover lent. ser du også kan legge gummiklosser mellom fjærene så bilen blir stivere i tillegg.
StigJ Skrevet Mars 14, 2014 Skrevet Mars 14, 2014 Jeg har akkurat bestilt del nr 18 (poor road package) til Z4en min fra Koed http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET55&mospid=47644&btnr=33_0841&hg=33&fg=45 Passer sikkert din også. Den vil heve ræva med 9,5mm (originale er 5mm.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå