BjornarHS Skrevet Mars 4, 2015 Skrevet Mars 4, 2015 Har igrunnen mest troen på klart glass på tåkelysene...om du skal sote må det eventuelt kun vær "mildeste" sotinga fra laminx:)
santho96 Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Skrevet Mars 5, 2015 Strøkent [emoji7] Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Takk Har igrunnen mest troen på klart glass på tåkelysene...om du skal sote må det eventuelt kun vær "mildeste" sotinga fra laminx:) Mulig jeg kjøper klart, og prøver meg frem i stedet for å kjøpe ferdig sota. Hvilken er mildest ? Navn ?
BjornarHS Skrevet Mars 5, 2015 Skrevet Mars 5, 2015 Kjøp klart...da har du muligeheten til å prøve deg fram med soting Mildeste heter vell "tint" Her hadde jeg sotede ebay tåkelys..
Freakshow Skrevet Mars 5, 2015 Skrevet Mars 5, 2015 syns begge bilene er fine! elsker den fargen som er på 325´n! hadde sånn farge på både en e34 og gamle 325´n min ^^angående lyktene gjør som bjørnar sier og bruk den lyseste tint filmen på orginale tåkelys eller eventult fjern de ^^
santho96 Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Skrevet Mars 9, 2015 Kjøp klart...da har du muligeheten til å prøve deg fram med soting Mildeste heter vell "tint" Her hadde jeg sotede ebay tåkelys.. Blir nok klart ja, greit å kunne endre uten å kjøpe nye lykter ka med nokke slikt ? Har tenkt tanken, men er litt usikker på om det blir overkill med oransje blinklys og gul film i frontlykter/tåkelyktene! syns begge bilene er fine! elsker den fargen som er på 325´n! hadde sånn farge på både en e34 og gamle 325´n min ^^ angående lyktene gjør som bjørnar sier og bruk den lyseste tint filmen på orginale tåkelys eller eventult fjern de ^^ Tusentakk for det Sant, blir nok klart glass!!! ---- Trenger hjelp folkens!!! Har lekkasje problemer i 325 :/ Les gjerne denne tråden her: http://bimmers.no/topic/796010-e36-lekkasjetar-inn-vann-setter-pris-p%C3%A5-svartips/
Freakshow Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Hvordan lekkasje da? Sent from my iPhone using Tapatalk
santho96 Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Skrevet Mars 9, 2015 Hvordan lekkasje da? Sent from my iPhone using Tapatalk Står bra forklart i tråden/linken over om du kommer deg inn
Freakshow Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Så det nå, skal lese etterpå ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk santho96 reagerte på dette 1
santho96 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Skrevet Mars 15, 2015 Fått lufta godbilen ! + Fått montert Dbilas innsuget! BjornarHS reagerte på dette 1
santho96 Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Skrevet Mars 24, 2015 Det ser da endelig ut som jeg har fått fikset lekkasjen i 325`n! Har planer om å kjøre med 325`n tur -retur Ålesund -Sverige i påske ferien. Lite gira på havari, noen som har tips til hvilket verktøy som burde være med på turen. Og hvilke ting jeg burde sjekke over på forhånd før jeg setter ut på en slik tur ? Bil har rullet ssnart 290 k km, og er en 1991 modell. Har også slipt bort rust fra jekkfestene på 325`n, og påført rust forvandler. Deretter har jeg lagt på tectyl. Har også fått tatt rusten i bagasjerommet og ved batteri kassa.
santho96 Skrevet April 11, 2015 Forfatter Skrevet April 11, 2015 Mye har skjedd! 318is: Det ble byttet motorolje (Castrol), oljefilter, pollenfilter, luftfilter og plugger på bilen. GS Privillege felgene er nå solgt. Har fått kjøpt meg sett med BBS RX 204, som skal godkjennes i vognkortet på ISen sammens med dbilas innsuget. Har kjøpt inn et gromt sett med felger, som skal vær ganske sjeldene WORK VS heter de. 8.5 x 18 og 9.5 x 18, tre delte felger. Disse trenger opp pussing, begynner muligens på dette i løpet av sommerferien. 325i: Kjørte tur-retur Ålesund-Sverige i påsken. På E6 like før grensa, så røykt plastikk nippelen på radiatoren så kjølevæska lekte ut ned på bakken. Fikk fikset dette midlertidig på E6, og kom meg hjem til Ålesund igjen. Har bestilt ny radiator, termostat og vannpumpe. Har også kjøpt meg en 318i E36 Cab som skal brukes som delebil.
Freakshow Skrevet April 12, 2015 Skrevet April 12, 2015 Bra bilene holder ^^ men du må huske bilder! Sent from my iPhone using Tapatalk
BjornarHS Skrevet April 12, 2015 Skrevet April 12, 2015 Kom med bilder ja! Hvor havnet gamle felgene mine denne gangen da? Freakshow reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå