Traktortom2 Skrevet Mars 15, 2014 Skrevet Mars 15, 2014 Hei. kjøpte meg nye baklykter med LED bremselys. der er en egen motstand på bremselysene og engen ledning til blinklys utenom motstanden (se filmen så ser du problemet mitt) hvordan fikse dette?
Traktortom2 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Skrevet Mars 15, 2014 jeg kjøpte noen motstandere, for var ikke sikker på om det var der fra før av. skal jeg koble på dem på blinklyse kanskje?
Traktortom2 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Skrevet Mars 18, 2014 er dette ett veldig uvanlig problem siden ingen som har peiling på dette? :S hvem skal jeg evt. kontakte for å få svar på dette?
Reef89 Skrevet Mars 18, 2014 Skrevet Mars 18, 2014 Sikker på at du har koblet riktig da? Første jeg ville begynt med var å høre med leverandør, mulig fabrikk feil? ser jo ut som det virker på v. side. Eller bare gjøre det enkleste, fineste og beste, kjøpe E46 csl lykter
Traktortom2 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Skrevet Mars 18, 2014 det er en multikontakt som plugges inn den lykta som funker er den jeg skal bytte ut jeg fikk disse lyktene i byttehandel mot en jobb og kan som kjøpte dem, kjøpte de fra ett sted som vistnok er veldig upålitlige og kutter bare kontakten med kundene sine om de ikke finner feilen selv... så jeg ønsker ikke å lage mye stress for kompisen min om jeg må serru men den reagerer jo som om den skal på en måte... for når blinklyse blinker fort indikerer jo det på att det er ødelagt pære så ved å montere en motstand så vil dette gå vekk og det er noe jeg har. meeen, som det vises på bilde så er det en liten boks bakpå lykta som går til bremselyse og en ledning som går til blink. jeg trur kanskje denne boksen var en motstand og att blinklyse gikk utenom LED opplegget siden den har en vanlig pære. men hvorfor det ikke lyser sterkere når man trykker inn bremsene og att bremselys og blinklys blinker annen hvergang når man blinker til ene siden aner jeg ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå