Ivrig86 Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Den så pervers ut ja!!!! Ikke gått i Norge før denne eller? Turbo her regner jeg med? Den må Være hysterisk morsom å Kjøre!!! Lov å Spørre hva du måtte ut Med For morsomheten? Å ikke Minst... Blir den å se på rudskogen til Helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Den så pervers ut ja!!!! Ikke gått i Norge før denne eller? Turbo her regner jeg med? Den må Være hysterisk morsom å Kjøre!!! Lov å Spørre hva du måtte ut Med For morsomheten? Å ikke Minst... Blir den å se på rudskogen til Helga? Denne her er ny bygd av SS performance i skien:) Det sitter en 2JZ motor som er komplett bygd av VS MOTOR som skal egentlig tåle 1200hk. har prøvd bilen, natt å dag fra e92 m3en hehe!!! Jeg har så å si bytta den med E92 M3 ESS min. Planen er å kjøre på juli treffe ja, så vi får se hva det blir til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valhovden Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 fytti så rå !! kan tenke meg at den flytter greit på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Okay Håper å se den neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Bilen funger heelt jævlig på gatebil, hadde en konge helg Dajusnes og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå