Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ulyd kom plutselig som et dunk,  sakte kjøring kommer noe ulyder.. skrape lyder, 

bilen ser senka ut ved venstre bakhjul, noe den ikke er på  høgre sida.

hva kan ha skjedd?? 

noen snille folk som kan gi meg noen innspill.. har ikke peil på bil.. Kvinnfolk :P

dfet er en e36 98 mod t

Skrevet

Takk :) )))

Ja det er forskjell på bakdekkene..  mye mer mellomrom på hæyre side enn venstre side.

jeg hærte det kunne være drivaksel var gåen?? 

hva koster det i hvertfall= fjær? fjærskål? driv aksel ? hva er verst ??

:P

Skrevet

Regner med du ikke skal skru selv siden du sier du ikke har så god peiling, da kan jeg desverre ikke hjelpe deg med priser siden jeg skrur alt på min egen bil, så har ikke peiling på verkstedpriser.

men det er sikkert noen andre snille folk som kan si sånn ca, men uten å nøyaktig vite hva som er galt blir det bare spekulasjoner.

Om du hadde hatt mulighet til å tatt noen bilder så hadde jo det vært gull verdt (Gjerne under bil v/hjulene)

Er det fjærskåla så må man bytte demper(e) ikke noe særlig dyr kostnad i seg selv, her er det nok arbeidet som koster, er det drivaksel kan det vel fort bli litt mer kostbart.

Skrevet

Hehe, nei jeg kan ingenting om bil desverre:P

eneste jeg så¨igår da jeg fikk lyst var at denne spiralen eller hva det er , var rar.. det var masse myke greier som lå inni "sirklene" 

jeg skal prøve fikse noen bilder :)

Skrevet

lå det masse svarte gummiklosser i fjørene dine ? kan hende noe har satt i såkalte heveklosser fra biltema elller lignende, å at de har detti ut på ene siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...