Gå til innhold

e36 "motorsport" felger selges

Treider
 Share

Anbefalte innlegg

Har eid samme og hvis man kan litt om originale BMW felger så ser man med en han at de er kopi felger. Kan se det med begge hendene på ryggen. :smile:

Sent from my HTC One using Tapatalk

Jeg kan også se med begge henda på ryggen, å jeg ser at TS skriver at han har brukt et bilde han har funnet på internetten ;) Men du var kanskje litt for opptatt med å se på bildet av felgene? hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han som selger felgene finner et bilde på Google av noen felger som er helt like som han selv har noe som jeg faktisk forventet at han har gjort så er de felgene replika felger. De som mener noe annet bør stenge kontoen her på bimmers også kjøpe Toyota isteden. Han skriver selv at han tror de er replika.

Og på de originale BMW felgene som de på bildet skal etterligne står det "BMW MOTORSPORT". Ikke MOTOR-SPORT som på replika felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ta det med ro Øyvind.L var ment som en spøk og er hundre prosent enig med deg i at dersom felgene på bilde er eksakt like som trådstarter skal selge,
er det replica.

Men for de som ikke er klar over forskjellen mellom BMW MOTORSPORT og MOTOR-SPORT graveringene er det vanskelig å se noen annen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han som selger felgene finner et bilde på Google av noen felger som er helt like som han selv har noe som jeg faktisk forventet at han har gjort så er de felgene replika felger. De som mener noe annet bør stenge kontoen her på bimmers også kjøpe Toyota isteden. Han skriver selv at han tror de er replika. Og på de originale BMW felgene som de på bildet skal etterligne står det "BMW MOTORSPORT". Ikke MOTOR-SPORT som på replika felgene. Sent from my HTC One using Tapatalk

Jeg mener akkurat hva jeg vil, men kommer ikke til å kjøpe toyota eller stenge bimmers kontoen min fordet;) Ja han skriver han tror det er replika men du kan vel uansett ikke konkludere med noe som helst før du har sett bilde av de aktuelle felgene? Den som lever får se \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ta det med ro Øyvind.L var ment som en spøk og er hundre prosent enig med deg i at dersom felgene på bilde er eksakt like som trådstarter skal selge,

er det replica.

Men for de som ikke er klar over forskjellen mellom BMW MOTORSPORT og MOTOR-SPORT graveringene er det vanskelig å se noen annen forskjell.

Nei er flere ting som ikke stemmer. Bredden stemmer ikke, de originale er eikene delt i to og kanten er polert. Forøvrig er de originale felgene M3gt felger og de er smidde også tror jeg. Replika felger er ikke det. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...