Gå til innhold

Endelig!

Share

Anbefalte innlegg

Kunne ikke vært mer enig Fredrik 90! Hadde en 2005 X5 som tidligere bil, og har drømt om en nyere BMW lenge. Valget sto lenge i mellom en F01 eller F11, men valget falt altså på denne. Men gud hjelpes for en bil!! Jeg smiler hver morgen jeg går ut døren og ser den, og smiler blir bare større og større jo lengre jeg kjører. :-) Forskjellen på en BMW fra midten av 2000-tallet og frem til dagens er magisk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. :-) Har ikke kommet noe lengre når det kommer til eksos. Har spurt om tilbud fra et firma her oppe, men de har til gode å svare meg..

Syntes jo prisen Strandveien i Tr.Heim ga var ganske drøy, men skal jeg kjøpe alle delene selv og få et firma her oppe til å gjøre det blir det neppe noe billigere. Så skulle kanskje bare fått gjort det når jeg var i Tr.Heim. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig bil! 7-serie er noe helt eget og det er heldigvis ikke en bil det går 13 av på dusinet. Her får du kjøreglede, sportslighet og luksus i en skjønn kombinasjon som er vanskelig å tangere.

Min neste bil blir rimelig sikkert en F01 - om jeg finner en godt utstyrt bensinutgave og lommeboka sier ok. Har i dag E65 LCI, noe jeg ikke ville trodd at jeg kom til å kjøre for noen år siden. E65 er riktignok forrige generasjon og kan sikkert ikke sammenlignes på enkelte områder, men er så nydelig å legge ut på langtur med at det nesten er uforsvarlig (blir jo nesten søvnig) ;)

Selv tenker jeg ikke over det lenger, men jeg skjønner på folk jeg møter at 7-serie er litt spesielt.

Lykke til med bilen og stell pent med den! Om du gjør noen flere oppgraderinger og endringer så hadde det vært moro å se noen bilder av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Bayerfun. :-)

Ja, som du sier, kjørekomforten er helt unik, og skal man ut på en lengre tur er jo dette noe man faktisk ser frem til. :-) Også er det jo selvfølgelig litt moro å kjøre noe som man ikke møter daglig. En bekjent av meg kjører en nyere Audi A8, men han var ikke i tvil. BMW'n var overlegen på kjørekomfort. Og når det kommer til bil-stell, så er den i de beste hender. Fruen er til tider sjokkert over den "kjærlighet" og tid jeg vier denne bilen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Glacersilber. :-) Skal være så ærlig å si at jeg motar mange kommentarer på bilen siden jeg bor i en forsåvidt liten kommune.

I helgen blir baksetet og hattehylle montert ut slik at den er klar for bytting av fjærene på onsdag. Skal også montere på 10mm spacer'e foran for å få den rette look'en. Tror forskjellen vil bli enorm, og poster selvfølgelig før / etter bilder her før neste helg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...