Quangs F10 Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Har vurdert å bytte ut di orginale F10 fangere til M5 / M-Tech, men vet ikke hva som er forskjell på M fangerene.
awt Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 De har helt forskjellige design. Foreslår at du googlet degorskjellige, du ser lett forskjell. Original M5-fanger krever forøvrig M5-skjermer også såvidt meg bekjent.
Quangs F10 Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 De har helt forskjellige design. Foreslår at du googlet degorskjellige, du ser lett forskjell. Original M5-fanger krever forøvrig M5-skjermer også såvidt meg bekjent. Det eneste forskjellen jeg har funnet ut er at di ser annerledes ut i fronten, men om M5 fangeren er breie er jeg usikker på. Ser at GS bildeler kan leveres M5 kittet, men det står ikke noe spesielt om skjærmene og må byttes.
E.H.D Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Orginal M5 front er bredere og krever M5 fremskjermer. Men det finnes replika M5 fronter som passer uten å bytte fremskjermer.
Quangs F10 Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 Orginal M5 front er bredere og krever M5 fremskjermer. Men det finnes replika M5 fronter som passer uten å bytte fremskjermer. Takk for svaret. Da blir det M5 kittet på meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå