Jakob Aavik Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Er det noen på forumet som har, og vil stille med en eldre BMW, gjerne fra 70/80-tallet? Kan bli et kult resultat, og noe fint å henge på veggen når plakaten er ferdig. Går 3VG Medier og kommunikasjon, det er altså en skoleoppgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Aavik Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Ingen? Det tar ikke lange tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Kan være greit å skrive hvor i landet du befinner deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Aavik Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Kan være greit å skrive hvor i landet du befinner deg Ja lurt det:) Befinner meg i Bærum - 10 min unna Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Jeg har en E21 stående i Bærum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Aavik Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Jeg har en E21 stående i Bærum. Wow, kult! Hvordan er standen på den? Er brukbart uansett, men kult om lakken er i god form? Har du eventuelt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Om det er denne, så tror jeg ikke du trenger å tenke på kvaliteten på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå