Emihol9 Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Hei, sendte deg sms angående det du skulle ettersende. Fikk ikke noe svar, har du fått sendt de? Mvh Magnus Emihol9 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol9 Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Hei, sendte deg sms angående det du skulle ettersende. Fikk ikke noe svar, har du fått sendt de? Mvh Magnus Hei, har ikke fått noe sms som jeg ser? leverte de på posten via jobben, så regner med de er sendt. Ring meg om du ikke har fått de før helga, så skal jeg få ordnet det, er på ferie, hjemme torsdag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Hmm, merkelig. Men fint de er sendt Ringer deg på fredag hvis ikke noe dukker opp før, fortsatt god ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Pris tenkte du på mellomakslingen? 540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol9 Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Pris tenkte du på mellomakslingen? 540 Hei. Tenkte meg 2500 ink frakt for akslingen. Betalte 2500 (pluss frakt) for sveising og balansering. Pluss 1000 for automat akslingen jeg kjøpte for å få sveist om. Ikke akuratt lett å få tak i disse akslingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Hei, har ikke fått noe sms som jeg ser? leverte de på posten via jobben, så regner med de er sendt. Ring meg om du ikke har fått de før helga, så skal jeg få ordnet det, er på ferie, hjemme torsdag kveld. Da dukket de opp i postkassen i dag Takk for en smertefri handel, god påske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol9 Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Da dukket de opp i postkassen i dag Takk for en smertefri handel, god påske. Supert! Selv takk og god påske til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 pris på e36 m3 mellomaksel ? fra 3 l eller 3,2l ? Emihol9 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf325turbo Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 oljefilter lokk men uttak for oljekjøler solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hseland Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Er Turbo grenrør solgt? Og insuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol9 Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Er Turbo grenrør solgt? Og insuget? Har både grenrør og innsug enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hseland Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Pris på de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol9 Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Pris på de da? 4500 for begge ink frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 intr i stor oljekjøler, oljefilterlokk og mellomaksel. pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå