Jimbo92 Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 yes da er dagen her hvor jeg har kjøpt meg en BMW e39 Igjen... så sølte det at kan like så godt vise fram denne også siden jeg har gjort det med dem andre tidligere Bilen er ikke stort og skryte av men har potensiale og en del som må gjøres.. jeg har lenge hat stor interesse for E39 Spesielt så fins ingen andre bil for meg som passer bedre Dette er altså bildene jeg gikk ut i fra anonsen mine ønsker var at Bilen skulle være svart og manuel det var første pri kunne til nød være sølv men ble altså denne E39`en etter at den ankom sitt nye hjem begynte jeg og spandre litt snæx til han så bilen og jeg følte oss mere tilfreds på gata i det vi cruiser rundt så da ble det nye lykter... eller er gammle lykter fra en tidligere e39 men fortsatt fint! Så var det jogge skoa! dette var jo selvfølgelig bare nødt til og skje så tidlig som mulig! også var det baklykter blir noen andre etter hvert men dette holder midlertidig! Det som er et problem med bilen er rust... -.-' masse som må ordnes men jeg kom til enighet med meg selv isteden for og prøve og fikse på noe av den rusten som alerede er der skal Dører *4, bagasje luke , panser... eller kortfortalt at utvendig som er synlig med rust skal byttes.. Begge kanaler på bilen skal også skiftes siden jekken datt gjennom i det jeg skulle bytte til sommer felger også blir det vel en vellfortjent hellakkering etter hvert forhåpentlig hvis til sommeren noen motor baggateller er det jo.... eller en ting som jeg veit om hit til det er at den lugger og er veldig tungstarta ved normal temp... er bilen kald starter den med en gang... så må vel finne ut av hva det problemet er men funker en så lenge så som sakt bilen er ikke mye og skryte av men fort blir den som splitter ny igjen! om noen har noen idèer for hva jeg burde gjøre skyt løs er åpen for alle forslag! skal holde denne tråden oppdatert så fort noe nytt har skjed med Bilen! så håper til slutt jeg får en fin liten histore på denne vesle bilen! hans siste tid er ivertfall ikke enda! skulle gjærne hat noen finere bilder av han men... detsverre har ikke det vært tid til det enda! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Grattis med e39 Kjøpt på bilforhandler i Sagdalen ser jeg .... Blir bra med planene dine, følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Grattis med e39 Kjøpt på bilforhandler i Sagdalen ser jeg .... Blir bra med planene dine, følger med her stemmer det hehe var en lang kjøre tur fra Skien til Sagdal og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Det tviler jeg ikke på Soting av vinduer og m fanger/ fangere tar seg meget godt ut på e39 mener nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Det tviler jeg ikke på Soting av vinduer og m fanger/ fangere tar seg meget godt ut på e39 mener nå jeg lurer vel egentlig på og skaffe Face lift fangeren... i og med at det bare er en 520... så er det ikke mye tøft med Mfanger... blir liksom lit... "facke" så tenkte hvis jeg kaster den ned på asfalten så kanskje det vil se bra at.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Finnes 520 med m-sport fangere orginalt, så det blir ikke mye fake! Ellers er det en grei bil med bra potensiale! Grattis med kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Ja, var det jeg også mente at det kunne fåes orginalt! Og senk er et "must" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Følger her! Vil si at du må skaffe deg M fanger, tar seg så sykt bra ut synes ikke bilen er fake før du begynner med doble m5 eksos bak osvosv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 nei men da ser det ut til at det skal bli M Fangere både bak og forran! hoho Bimmer fan og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Hvordan går det her da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Må bare beklage for at jeg ikke har vært aktiv på forum den siste tiden :/ har vert lite bil prioritering. har vert masse oppussing i hodet for tiden men da som jeg nesten er ferdig så kan jeg vel ta hånda på hjertet og si at Det skjer ting med min e39 skal legge ut litt om hva jeg har fått gjort når jeg har hatt tid rett før høst ble jeg stoppet i teknisk kontroll hvor dem da fant ut bilen ikke hadde gjodkjent senkesett :/ og da siden jeg ikke hadde tuv til dem var det like så greit og kjøpe ett nytt sett så jeg smalt til med TA Technix fra Partsandretards.no dem var det billigste jeg fant så vil ikke tro det er super kvalitet men det jeg har følt selv med det settet er helt greit stiv og god :3 hehe Her ser vi høyden på bilen før nytt senke sett Her ser vi høyden på bilen med nytt senke sett montert og klart til bruk! kompis og jeg har klart og leid oss ett stort verksted hvor vi får muligheten til og gjøre mere på bilene så jeg har tatt e39 til ett nytt nivå hvor jeg planlegger og gjøre mye mer en hva jeg i utgangs punktet hadde tenkt til da jeg kjøpte den så jeg har enda ikke fått bilen min godkjent med det nye settet så nå står bilen inne for lagring & restaurering så jeg har gått litt inn i karosseriet hvor det er rust på alle flater du kan tenke deg :3 så har funnet ut at alt skal byttes Rett før høsten klarte pasasjer døra forran og skile seg fast av en rar grund så var ikke snakk om og få fiksa det uten og kappe opp døra så jeg kjøpte meg en dele bil får og få orden på de fleste dørene her ser vi kompis som har tatt på seg kutte jobben ble en smule varmt inni der så måtte til med litt manuel kjøling! her er altså dele bilen jeg kjøpte for og få enkelte ting fikset og byttet ut med bilen min her har jeg noen bilder hvor jeg tokk meg tid til og ta av panser og bagasje luke og Bærearm siden dette skal nytt! Nå for en uke siden ca tokk jeg og prøvde og starte opp bilen siden jeg ikke hadde startet den en gang i hele vinter noe som ikke er så bra sier dem så begynte motoren og ryke veldig bak på baksiden av motoren så begynte jeg og ta en nermere titt og da så jeg det hadde lekket olje jeg tenkte kanskje det kunne være topp deksels pakningen som hadde ryket etter vinteren så jeg begynte og skru opp da kom jeg til dette flotte synet! Pakningen og alt så helt vellstand ut så har ikke helt funnet ut av det ennå men kan godt hende jeg har sett at røyken kommer fra feil sted så kanskje det ikke er værre en at det bare er en slange eller noe men jeg la merke til at det var ekstremt masse spon i motoren som jeg ikke var helt fan av så reiste til bmw butikk og dem nevnte at bilen hadde gått så langt at det var nesten på tide uansett at motoren skulle dø så han nevnte at jeg burde bytte motor eller ny bil så jeg tokk meg tiden samme dagen og fant meg en ny motor som jeg skal hente etter hvert har ikke fått tid til det enda men Da skal han bli selveste 528i jeg hadde en ganske stor bensin lekasje som jeg fikset ganske så fort etter at denne dele bilen kom rullende inn har desverre ingen bilder av at jeg skifter det :/ men er blitt en hurtig fix så skal fikse det ordentlig etter som tiden faller på plass så skal passe på og få dokumentert bedre i framtiden Som dere også kan se fra tidligere bilder har bilen min slitet med hull i kanal det som er blitt gjort er at jeg har fått bestilt inn nye kanaler som jeg nå har i garasjen klar til montering men er selve karosseri jobben som ikke er gjort enda men skal på verksted i dag 26,02,2015 og ta ett større kutt på bilen skal legge ut bilder når dette er gjort jeg har også byttet diverse bærearmer på bilen får og få den litt mindre slarkete så har tatt en del slite deler men mer skal det bli ( sikkert en del skrive feil her men hadde så dårlig tid så skreiv i en fei skal rette på det siden) Endret Februar 26, 2015 av Jimbo92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Tøff bil! Hiv ut bilder etterhvert som ting blir gjort Kjør på med facelift-lykter bak! Jimbo92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Tøff bil! Hiv ut bilder etterhvert som ting blir gjort Kjør på med facelift-lykter bak! Det er alt gjort sjef! har bare ikke smelt dem på enda siden jeg trenger egene "hjerner" til dem som kosta 1000kr pr stk så har litt før jeg handler det enda men lyktene ligger klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Se her ja !! Ting skjer kjør på med bilder av framgang og updates Begynner å bli en spennede logg detta nå med alle planene Jimbo92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 følger med her ^^ Jimbo92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå