K_enneth Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Hei. Kjøpt meg 4stk 10x19" jeg skal ha på en E39. Vil ha breiere dekk bak enn foran. Hva anbefaler dere av dekkdimensjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K_enneth Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Eller likt foran og bak. Tenkte kanskje 245/30-19" foran og bak. Nankang ns-ll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 245 er en fin dim i mine øyne, passe strekk Sleng gjerne ut ett bilde av 10" fremme! Virker veldig bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Hadde vært bedre om du hadde hatt smalere felger foran 10" rundtom hørtes litt stort ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K_enneth Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Nettopp hatt 9,5 foran og bak. Så jeg tenkte å prøve ut 10" Er nok rimelig bredt, men det er morsom å gjøre det litt annerledes å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå