christdy Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Da har jeg fått min ny F11 og er kjempe fornøyd. Startet med en tur fra øst til vest så fikk faktisk kjørt og testet bilen i noen timer fra levering hos forhandler. Det er en herlig bil å kjøre med og alle "gadgets'ene" er helt fantastisk. Har lagt ved et bilde. Kan komme med flere bilder om ønskelig. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Gratulerer med flott ny bil. Kom gjerne med utstyrsliste og flere bilder også interiørbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Nydelig bil ja:) Mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christdy Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Gratulerer med flott ny bil. Kom gjerne med utstyrsliste og flere bilder også interiørbilder. Takker så meget! Nydelig bil ja:) Mer bilder Takk skal du ha! Her er noen flere bilder, men har dessverre ikke noen av interiøret. Skal komme med flere bilder, tatt i en litt bedre setting. Her er min utstyrsliste, det er noen ting jeg angrer på at jeg ikke valgte, men det får heller komme med i neste bil. Modellbezeichnung: 520d xDrive Ausführung: Europa Typschlüssel: 5J51 E-Code: F11 (MUE) Karosserie: touring Lenkung: links Türen: 5 Motor: N47T - 2,00l (135kW) Antrieb: Allrad Getriebe: automatisch Außenfarbe: Alpinweiss 3 (300) Innenraum: Leder Dakota/schwarz Exklusivnaht (LCLZ) Produktionsdatum: 03.03.2014 Werk: Dingolfing S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S316A automatic trunk lid mechanism S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2PAA Lug bolt retainer S2V3A BMW LM Rad M Doppelspeiche 613 S2VBA Tyre pressure control (TPC) P337A M Sports package S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera S3MCA Indiv. roof rail high-gloss Shadow Line S417A Roller sun vizor, rear door S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4EHA Interieurleisten schwarz hochglänzend S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S575A Supplementary 12V sockets S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5ATA DRIVING ASSISTANT PLUS S609A Navigation system Professional S654A Radio Bavaria C III S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency call S6AEA TeleServices S6AKA ConnectedDrive Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience telephony with extended smartphone connectivity S6S4A Language version Swedish S6UHA Traffic Information S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S842A Cold-climate version S843A Power reduction S850A Additional Export tank filling S885A On-board vehicle literature Swedish S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SMA Car ident. number visible from outside S8TFA Active pedestrian protection S8TGA Thiefproofing device S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S993A model year code in VIN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Ikke ofte man ser en F11 uten panoramatak. Ellers mangler du bare HUD som jeg kan se:-) Flott bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Små bilder, men en grei utstyrsliste. Hva av utstyr savner du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christdy Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Ikke ofte man ser en F11 uten panoramatak. Ellers mangler du bare HUD som jeg kan se:-) Flott bil:-) Takk skal du ha! Det har du rett i, men jeg så ikke poenget med panoramatak, har ingen funksjon for meg. F11'en jeg prøvde hadde panoramatak, men endte opp med å lukke igjen med fortrekket, valgte derfor dette bort. Små bilder, men en grei utstyrsliste. Hva av utstyr savner du? Vet bildene ikke er av beste kvalitet, håper å få tatt noen bedre om ikke mange dagene. Kunne tenkt meg følgende utstyr: EDC HUD eller multifunksjons infodisplay (Trodde bilen ble levert automatisk med utvidet infodisplay, noe den ikke ble.) Harman Kardon anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagfinnK68 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Hei og gratulerer med vognen. Kjøpte nettopp en likedan, men sort og litt mindre utstyr. Er litt nysgjerrrig på hvilke svakheter som kan gjøre seg gjeldende etter hvert. Har du vurdert å rustbehandle den? Eller ettermontere DAB+? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå