Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde ut skinnfarge i dag, ble jo som natt å dag!

Før: (var verre, prøvde litt før jeg gikk løs)

Postet bilde

Etter:

Postet bilde

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Skrevet

Faen til forskjell ja! Har svææært lite på mine seter, men skal bruke samme greia fra swissvax for å holde de skinnende :)
Ble meget bra!

Skrevet

Jeg synes originale lysa ser bedre ut enn ı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨angel eyes 

Smak og behag :) Reflektoren ble aaalt for stor etter min mening, såg bare ut som bilen glanet slik  :uh:

Skrevet

I dag har jeg hatt bilen på verksted for nytt hjullager bake. Prøvde å bytte dette selv, for så å finne ut at lagre satt for godt fast for utstyret jeg hadde tilgang til... Har og montert led pærer i tåkelys (ble veldig svakt...) Så har jeg montert K&N filterkit, og dette ble merkbart på gassen! Motoren får masse kald luft, i motsetning til et powerfilter i løse luften ved motoren uten skjerming.
runa8ate.jpg

K&N filteret ble for langt, så må bestille nytt som er kortere. Og ja, jeg må ta en motorvask!

Skrevet

I dag har jeg hatt bilen på verksted for nytt hjullager bake. Prøvde å bytte dette selv, for så å finne ut at lagre satt for godt fast for utstyret jeg hadde tilgang til... Har og montert led pærer i tåkelys (ble veldig svakt...) Så har jeg montert K&N filterkit, og dette ble merkbart på gassen! Motoren får masse kald luft, i motsetning til et powerfilter i løse luften ved motoren uten skjerming.

ble for langt, så må bestille nytt som er kortere. Og ja, jeg må ta en motorvask!

Link til kitet?

Skrevet

Da har jeg fått levert senkesett! Samtidig gikk jeg for UUC forsterket foringer til demperene bak. (da jeg har sett noen skrekk bilder)
Blir montering når jeg kommer tilbake fra en liten ferietur!
syru2asa.jpg

• 1 month later...
Skrevet

En liten oppdatering!

Driver på å skal EU godkjenne bilen før senking, så jeg har byttet bremseskiver og klosser foran, nye sommerdekk, strammet brekk og gjort noe småpusk med eksosen.

Så har jeg prøvd meg på sliping av bilen!

1393aa7203f685ba873c9338d20cf65f.jpg

Bare et dårlig bilde fra panser og skjerm... Gjort med biltema maskin for å prøve, med Scholl s3 gold og Autoglym HD wax.

Skal fullføres i helgen.

Kommer bilder :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...